تاریخ انتشار: 1398/11/21 16:27
استفان دی فرای:
کد خبر: 71438

خاطره گلزنی در دربی را فراموش نمی کنم

استفان دی فرای، مدافع هلندی اینتر گلزنی در دربی را خاطره ای فراموش نشدنی توصیف کرد.
خاطره گلزنی در دربی را فراموش نمی کنم

 همانند بازی برگشت سال گذشته، استفان دی فرای در بازی این فصل مقابل میلان نیز موفق به گلزنی شد تا یک بار دیگر توانایی هایش در این زمینه را نیز ثابت کند. دی فرای مدعی شد اینتر در نیمه نخست نمایش خوبی نداشته، اما در 45 دقیقه دوم شخصیت خود را ثابت کرده است.

استفان دی فرای گفت: "با توجه به شخصیتی که در نیمه دوم نشان دادیم، از کسب این پیروزی بسیار خوشحالیم. ما در نیمه اول بد عمل کردیم، میلان سزاوار برتری بود و ما واقعا خودمان نبودیم. با این حال، در نیمه دوم برای مبارزه کردن وارد میدان شدیم، بلافاصله دو گل به ثمر رساندیم و نشان دادیم ذهنیت مان تغییر کرده است.

ما با مشکلات زیادی روبرو شدیم ، اما نه تنها قدرتمان در فوتبال، بلکه شخصیت مان را نیز ثابت کردیم. اینتر بازیکنان با استعدادی در اختیار دارد، اما چنین دیدارهایی به فاکتورهای دیگری از جمله عزم، تشنه پیروزی بودن و شخصیت هم نیاز دارد و ما ثابت کردیم که این عناصر را هم داریم. گلزنی برابر میلان؟ بعد از اینکه توپ وارد دروازه شد صحنه را دیدم. من دیدم که توپ در حال آمدن است، سپس وقتی به سمت دروازه برگشتم، دیدم که توپ به تور چسبیده و این احساسی باورنکردنی بود. من سال گذشته نیز در دربی موفق به گلزنی شدم. اینها خاطراتی هستند که برای همیشه در ذهن خواهند ماند.

رویارویی با زلاتان؟ او خودش را در حرفه اش ثابت کرده است، ما می دانستیم که او حریف سرسختی خواهد بود و ما نهایت احترام را برای او قائلیم. زلاتان از نظر فیزیکی و نبردهای هوایی در شرایط خوبی قرار دارد، اما مشکل این بود که ما به اندازه کافی مستحکم نبودیم و میلان بازیکنان زیادی را بین خطوط قرار داده بود."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6q7g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی عملکرد بیرانوند و حسینی در دربی