تاریخ انتشار: 1398/11/21 18:01
کد خبر: 71417

خط و نشان نویر برای بایرن مونیخ

سنگربان آلمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید؛ ورود یک رقیب جدید برای او، باعث نمی‌شود که باواریایی‌ها را ترک کند.
خط و نشان نویر برای بایرن مونیخ

مانوئل نویر می‌گوید با وجود ورود یک رقیب جدی مانند الکس نوبل او پا پس نخواهد کشید و فصل آینده هم برای حفظ جایگاهش در ترکیب اصلی بایرن مونیخ خواهد جنگید.

بایرن مونیخ با دروازه‌بان ۲۳ ساله تیم شالکه به توافق رسیده و او را را در پایان فصل به صورت رسمی به خدمت خواهد گرفت. خبر‌هایی منتشر شده است که امکان دارد نوبل جای نویر را در ترکیب اصلی بایرن مونیخ بگیرد، به خصوص که قرارداد دروازه‌بان ملی‌پوش باواریایی‌ها تا پایان فصل آینده اعتبار دارد.

نویر، اما نگران این موضوع نیست. او پس از بازی شب گذشته (یکشنبه) تیمش مقابل لایپزیگ درباره آینده‌اش در بایرن مونیخ گفت: برنامه من این است که به بازی کردن در بایرن مونیخ ادامه دهم. الکس نوبل از تابستان به ما ملحق خواهد شد، اما حضور من در بایرن مونیخ ادامه خواهد داشت. در حال حاضر چیز بیشتری وجود ندارد که بخواهیم اعلام کنیم.

نویر سپس به رقابت تیمش با لایپزیگ، دورتموند و مونشن‌گلادباخ در کورس قهرمانی بوندس‌لیگا اشاره داشت و ادامه داد: ما فقط یک امتیاز جلوتر از سایر تیم‌ها هستیم. نمی‌شود بر اساس یک بازی درباره اینکه کدام تیم بهتر است و شانس بیشتری دارد، قضاوت کرد. در وضعیت جدول تغییرات زیادی شکل نگرفته است. دوست داشتم که این بازی را می‌بردیم. بازی را خوب شروع کردیم، اما لایپزیگ کم‌کم وضعیت را تغییر داد. ما در فاز بازیسازی مشکل داشتیم و مجبور بودیم از توپ‌های بلند استفاده کنیم. نبرد‌های هوایی زیادی را باختیم، اما باز هم شانس زیادی برای کسب پیروزی داشتیم. لاتزیو هم موقعیت‌های خوبی داشت. حریف ما تیم بسیار خوبی بود و نمی‌شود انتظار داشت که ما در تمام ۹۰ دقیقه عملکردی بی‌عیب و نقص داشته باشیم.

بازی بعدی نویر و یارانش یکشنبه هفته آینده در بوندس‌لیگا مقابل کلن است و آن‌ها در همین حال نیم نگاهی هم به مصاف‌شان با چلسی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهند داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9evj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مانوئل نویر به یوونتوس می پیوندد