تاریخ انتشار: 1398/11/24 14:25
کد خبر: 71060

تایید انتقال حکیم زیاش به چلسی توسط سرمربی آژاکس

سرمربی تیم فوتبال آژاکس تلویحاً پیوستن هافبک مراکشی‌اش به آبی‌پوشان لندنی در تابستان پیش‌رو را تأیید کرد.
تایید انتقال حکیم زیاش به چلسی توسط سرمربی آژاکس

نشریه هلندی «تلگراف» روز گذشته (چهارشنبه) با انتشار گزارشی مدعی شد، باشگاه چلسی با حکیم زیاش، هافبک مراکشی تیم فوتبال آژاکس به توافق شخصی برسر انتقال 45 میلیون یورویی این بازیکن به استمفوردبریج در تابستان پیش‌رو رسیده است.

اریک تن‌هاخ، سرمربی تیم فوتبال آژاکس در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «فاکس اسپورت» گفت: زیاش به چلسی؟ این انتقال در شرف عملی شدن بود و ما انتظار وقوع چنین اتفاقی را داشتیم. در واقع من انتظار جدایی زیاش از آژاکس را یک یا دو سال زودتر داشتم و هر باری که حکیم در جمع ما می‌ماند با خودم می‌گفتم "چه جالب، او باز هم در آژاکس ماند". حالا تنها خوشحالیم که زیاش را همچنان تا پایان فصل در اختیار داریم.

سرمربی آژاکس همچنین در گفت‌وگو با نشریه «تلگراف» هلند اظهار داشت: مدت طولانی است که زیاش را می‌شناسم. او تصویری در ذهنش دارد و دقیقاً می‌داند که چه باشگاه‌هایی نسبت به جذب او علاقه‌مند هستند و کدام باشگاه‌ها علاقه‌مند به جذبش نیستند. چلسی باشگاه شگفت‌انگیزی است. وقتی این انتقال عملی شود، برای حکیم خوشحال خواهم شد و به او واقعاً افتخار می‌کنم.

این هافبک مراکشی که پیش از این مورد توجه باشگاه‌هایی همچون، آرسنال، پاری‌سن‌ژرمن، تاتنهام و بایرن مونیخ هم قرار داشت، تا پایان ماه ژوئن 2022 تحت‌قرارداد با آژاکس است. او که از سال 2016 در این تیم هلندی است، تاکنون در 157 بازی به میدان رفته و 47 گل هم به ثمر رسانده است.

حکیم زیاش این فصل هم در 29 بازی از رقابت‌های مختلف برای آژاکس به میدان رفته و آمار 8 گل‌زده و 21 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2loy8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمجید فرانک لمپارد از سوپر گل جهانبخش