تاریخ انتشار: 1398/11/25 23:31
کد خبر: 70899

ستاره کلیدی PSG آماده دیدار با دورتموند

توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن خبر از بهبود شرایط نیمار داد.
ستاره کلیدی PSG آماده دیدار با دورتموند

 پاری سن ژرمن این هفته در دیداری دشوار در لیگ قهرمانان به مصاف دورتموند خواهد رفت. نیمار در سال های اخیر در آستانه بازی های مهم تیمش در این رقابت ها همیشه مصدوم بوده و امسال نیز هنوز شرایط او برای دیدار مقابل دورتموند مشخص نیست. توماس توخل مدعی شد اگرچه شاید نیمار خیلی آماده نباشد، اما می تواند مقابل دورتموند به میدان برود.

توماس توخل گفت: "در مورد نیمار ما باید بعد از انجام آزمایشات و مشورت با گروه پزشکی تصمیم بگیریم. نمی دانم نیمار فردا بازی می کند یا نه، اما قطعا او برای دیدار مقابل دورتموند آماده خواهد بود، اما شاید در بهترین فرم ممکن و مانند مانند دو هفته پیش نباشد. اما من اطمینان دارم نیمار در ادام فصل به ما کمک خواهد کرد. امیدوارم نیمار دیگر مصدوم نشده و تا پایان فصل بتواند در چند دیدار در ترکیب پاری سن ژرمن قرار گیرد.

علاقه نیمار به بازی کردن؟ بله، اما من نمی توانم او را تحت فشار قرار دهم. من توصیه های کادر پزشکی را می دانم، اما ما در کنار هم تصمیم می گیریم. من می خواهم نیمار همیشه بازی کند، اما فاکتورهای زیادی برای تصمیم گیری وجود دارد. نظر کادر پزشکی، بازیکن و احساسی عدم نگرانی برای بازی کردن بسیار مهم است.

ما باید با یکدیگر صحبت کنیم و در مورد این موضوع فکر کنیم ، اما در پایان باید تصمیم بگیریم. برابر لیون و دیژون ریسک نکردیم. در پایان نیمار نیز موافقت کرد و به نظر من شرایط خوب است، زیرا ما تصمیمات مشترکی با هم می گیریم."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48jlql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور نیمار در دیدار با بوروسیا در هاله‌ای از ابهام