تاریخ انتشار: 1398/11/25 23:50
کد خبر: 70895

شوک به منچسترسیتی؛ محرومیت دو ساله از لیگ قهرمانان

باشگاه منچسترسیتی به مدت دو فصل از حضور در لیگ قهرمانان محروم شد
شوک به منچسترسیتی؛ محرومیت دو ساله از لیگ قهرمانان

در سال 2018 نشریه اشپیگل اسناد و مدارکی مبنی بر استفاده غیرقانونی باشگاه منچسترسیتی از منابع خارج از باشگاه منتشر کرد و حالا یوفا تصمیم به صدور حکمی مبنی بر محرومیت دو سال تاین باشگاه از شرکت در لیگ قهرمانان و 30 میلیون یورو جریمه نقدی گرفته است.

به نظر می رسد اسناد و مدارک نشان می دهد که مالک سیتی، شیخ منصور بن زاید آل نهیان از خانواده حاکم ابوظبی، از بودجه هایی خارج از باشگاه برای تیمش استفاده می کند. یکی از ایمیل های فاش شده نشان می دهد که تنها 8 میلیون پوند از قرارداد اسپانسری سیتی با شرکت اتحاد از سوی این ارگان تامین شده و باقی این ارقام از دیگر شرکت های تحت هدایت شبخ منصور به باشگاه تزریق می شود.

سیتی در آن مقطع قاطعانه این شایعات را رد کرده و اخبار نشریه اشپیگل را محکوم کرده بود. اشپیگل منبع خود را مردی ناشناس به نام "جان" دانسته و مدعی شد او وی برای به دست آوردن ایمیل و این اسناد، کامپیوترها را هک نکرده است. اندکی پس از انتشار این اسناد، مشخص شد فردی به نام روی پینتو در پرتغال مرتکب چنین کاری شده و او اکنون در پرتغال به 147 جرم کیفری از جمله هک کردن و سایر جرایم سایبری متهم شده است که البته خودش آنها را انکار می کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zxb9n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا: خودم را بهترین مربی جهان نمی‌دانم!