تاریخ انتشار: 1398/12/01 17:31
کد خبر: 70197

پایان کار راموس در رئال نزدیک است؟

سرخیو راموس به احتمال فراوان تابستان 2021 به 16 سال حضورش در رئال پایان خواهد داد و از این باشگاه جدا می شود.
پایان کار راموس در رئال نزدیک است؟

سرخیو راموس سال 2005 و پس از حواشی فراوان از سویا به رئال مادرید پیوست. 15 سال بعد او کاپیتان بی جانشین رئال مادرید است اما تنها 16 ماه به پایان قراردادش باقیمانده. ستاره 34 ساله رئال قصد تمدید دارد و هدف او نیز تمدید دو ساله است اما مشخص نیست که با پیشنهاد او موافقت شود.

طبق ادعای آاس، هنوز هیچ تماسی با راموس برای تمدید قرارداد گرفته نشده است و سران رئال اعتقاد دارند که فعلا برای چنین مذاکراتی زود است. در رئال نگرانی از بابت راموس وجود ندارد و هیچ عجله ای برای شروع مذاکرات هم نیست.

راموس یک ماه دیگر قدم در 34 سالگی خواهد گذاشت و در پایان قراردادش 35 ساله خواهد بود. سران باشگاه معتقدند باید تا فصل بعد صبر کنند و در صورتی که راموس همچنان بازیکنی قابل اعتماد در دفاع نشان دهد، آنگاه برای تمدید با او اقدام شود. البته شرط رئال برای بازیکنان بالای 32 سال، تمدید فصل به فصل است.

به عبارتی رئال مادرید اگر به راموس پیشنهاد تمدید بدهد، تا سال 2022 خواهد بود این در حالی است که راموس تنها پیشنهاد تمدید تا 2023 را قبول خواهد کرد و با این شرایط دشوار بتوان تصور کرد که کاپیتان رئال پس از سال 2021 نیز به حضورش در این باشگاه ادامه دهد.

راموس تابستان گذشته قصد داشت پیشنهاد یک باشگاه چینی را قبول کند اما در نهایت از این کار منصرف شد. او ارتباط بسیار خوبی با فلورنتینو پرز رئیس باشگاه دارد و سالانه 14 میلیون یورو خالص نیز دستمزد می گیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36jeny

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلزنی تا این حد برای بازیکنی در پست راموس امری غیر معمولی است!