تاریخ انتشار: 1398/12/01 20:25
کد خبر: 70170

رونالدو ستاره نسل بعدی دنیای فوتبال را معرفی کرد

مهاجم پرتغالی تیم یوونتوس یک بازیکن را دارای پتانسیل تبدیل شدن به برترین ستاره فوتبال جهان می‌داند.
رونالدو ستاره نسل بعدی دنیای فوتبال را معرفی کرد

با نزدیک شدن دو ستاره برتری حال حاضر فوتبال دنیا یعنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به سال‌های پایانی دوران بازیگری‌شان، خیلی‌ها شروع به معرفی جانشینان احتمالی این دو بازیکن کرده‌اند.

اگرچه هنوز هم مهاجم 35 ساله یوونتوس و مهاجم 32 ساله بارسلونا جزو بهترین‌ بازیکنان و به اعتقاد برخی بهترین بازیکنان جهان فوتبال هستند، اما طی سال‌های اخیر جوان‌های آینده‌داری خوش درخشیده‌اند و آنقدر موفق بوده‌اند که به عنوان مدعیان بعدی کسب توپ طلا معرفی شوند.

به نظر رونالدو اما بازیکنی که پتانسیل گرفتن جای او و مسی و به عنوان بهترین بازیکن فوتبال دنیا را دارد کسی نیست جز کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن، بازیکن 21 ساله‌ای که با این تیم همه جام‌های داخلی فرانسه را برده است و با تیم ملی فرانسه هم دو سال پیش قهرمان جام جهانی شد.

رونالدو در یک مراسم تبلغیاتی برای یکی از اسپانسرهای شخصی خود، درباره اینکه کدام بازیکن را دارای پتانسیل تبدیل شدن به یک جانشین لایق برای خودش می‌بیند، اظهار داشت: امباپه آینده فوتبال است، البته او در حال حاضر هم دارد خوب کار می‌کند. او بازیکنی فوق‌العاده است و سرعت بالایی دارد. آینده از آن اوست.

امباپه در این فصل در تمامی رقابت‌ها مجموعاً 29 بازی انجام داده و در آنها 24 گل زده و 16 پاس گل داده است. او در مجموع سه فصل حضورش در پاری‌سن‌ژرمن 116 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده و 84 گل هم به ثمر رسانده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yz85y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عملکرد مسی و رونالدو از ابتدای سال ۲۰۲۰