تاریخ انتشار: 1398/12/01 21:26
کد خبر: 70159

لیونل مسی خواهان بازگشت نیمار به بارسلونا

کاپیتان بلوگرانا اعتراف که "دوست دارد" هم تیمی سابق خود را در بازگشت به نیوکمپ ببیند و همچنین از مهاجم آرژانتینی تیم اینترمیلان تمجید کرد.
لیونل مسی خواهان بازگشت نیمار به بارسلونا

نیمار در سال 2017 با 222 میلیون یورو (186 میلیون پوند / 240 میلیون دلار) بارسا را ​​به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد، اما ستاره برزیلی همچنان با بازگشت نیوکمپ ارتباط دارد.

به گزارش رسانه‌های اسپانیایی، مهاجم PSG در ابتدای فصل سعی در بازگشت به بارسا داشت اما اگرچه علیرغم تلاش‌های باشگاه سابق او، انتقال انجام نشد. لیونل مسی که علاقه خود برای همکاری مجدد با نیمار را پنها نکرده است، به موندو دپورتیوو گفت: "من بارها این را می‌گویم، در سطح ورزش، نیمار یکی از بهترین‌های جهان است و دوست داشتم که او برگردد. او واقعا منتظر بازگشت است، بعد از ترک اینجا او همیشه متاسف به نظر می‌رسید. او برای بازگشت زیاد تلاش کرد و این اولین قدم برای رسیدن به تلاش خواهد بود".

مسی ادامه داد: "طبیعی است که مردم او را بخاطر شرایطی که ما ترک کرد متفاوت ببینند، آن موقع هم مرا آزار داد، ما سعی کردیم که او را متقاعد کنیم این کار را نکند. اما در پایان، همه ما می‌خواهیم پیروز شویم و بهترین‌ها را داشته باشیم. ما و همچنین مردم. همانطور که قبلاً نیز گفتم، او یکی از بهترین‌هاست و برای ما نقش بسزایی در زمین داشت. اما قابل درک است که مردم مانند آن فکر می‌کنند، زیرا او به شکلی که آنها دوست ندارند، باشگاه را ترک کرد".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kmeax

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گالاکسی با پدر لیونل مسی تماس گرفت