تاریخ انتشار: 1398/12/23 12:37
کد خبر: 67818

قرنطینه 121 تن از اعضای بیانکونری

باشگاه یوونتوس تقریباً تمامی اعضا و کارمندان خود را از حضور در محل کار و مرکز تمرینی این تیم معاف کرد.
قرنطینه 121 تن از اعضای بیانکونری

و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، به دنبال تأیید ابتلای دانیله روگانی، مدافع تیم فوتبال یوونتوس به بیماری کرونا و پیش از آن گزارش سه مورد دیگر از ابتلا به این بیماری در تیم جوانان باشگاه، مسئولان باشگاه بیانکونری 121 تن از اعضای این باشگاه شامل بازیکنان، مدیران، کادر فنی و اجرایی را از انجام وظایف‌شان معاف کردند تا آنها خود را در منازل‌شان قرنطینه کنند.

روگانی اولین بازیکن سری A بود که نتیجه تست کرونای او مثبت اعلام شد و پس از وی، مانولو گابیادینی، مهاجم سامپدوریا هم به این بیماری مبتلا شد.

باشگاه یوونتوس به منظور جلوگیری از شیوع کرونا تمامی افرادی که طی یکی دو هفته اخیر با روگانی در تماس بوده‌اند را قرنطینه کرده است که این حتی شامل رئیس باشگاه، آندره‌آ آنیلی هم شده است. مجموع این افراد به 120 نفر می‌رسد و طبق اعلام باشگاه بسیاری از این نفرات در «جِی هتل» هتل اختصاصی باشگاه یوونتوس که جنب زمین تمرینی این تیم واقع شده است، قرنطینه شده‌اند.

آنیلی شب گذشته (پنجشنبه) پس از برگزاری یک جنبش برای جمع‌آوری کمک‌های مالی برای بیمارستانی در منطقه پیدمونت (منطقه‌ای که شهر تورین و تیم یوونتوس در آن واقع شده‌اند) اعلام کرده که او نیز قرنطینه شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r89ky

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یوونتوس 3-1 بولونیا: عکس بیانکونری روی جام

آلگری: من تصمیم می‌گیرم چه چیزی برای او و یوونتوس، بهترین  است
در بازی با هلاس ورونا امکان وقوع هر اتفاقی وجود دارد