تاریخ انتشار: 1398/12/24 10:17
کد خبر: 67722

اقدام پسندیده باشگاه های انگلیسی؛غذاهای هواداران در اختیار بی خانمان ها!

بعد از تعویق مسابقات لیگ برتر انگلیس، چند باشگاه لیگ برتری تصمیم گرفتند غذاهایی که برای فروش به هواداران‌شان آماده کرده بودند را در اختیار بی‌خانمان‌ها قرار دهند.
اقدام پسندیده باشگاه های انگلیسی؛غذاهای هواداران در اختیار بی خانمان ها!

بعد از آنکه شیوع ویروس کرونا باعث شد سازمان لیگ برتر انگلیس مسابقات این لیگ را به تعویق بیندازد، دو باشگاه لیگ برتری استون‌ویلا و برایتون چیزی در حدود هزار وعده غذایی در اختیار افراد بی‌خانمان قرار دادند. این دو باشگاه قرار بود امروز شنبه در لیگ برتر میزبان باشند ولی حالا که بازی‌های این لیگ تا روز 3 آوریل به تعویق افتاده تصمیم گرفتند غذاهایی که برای فروش به هواداران خود در استادیوم‌ها تهیه کرده بودند را به رایگان در اختیار بی‌خانمان‌ها بگذارند.

استون‌ویلا قرار بود امروز میزبان چلسی باشد، تیمی که دیروز اعلام شد کالوم هادسون اودوی بازیکن جوانش به ویروس کرونا مبتلا شده است. برایتون، تیم علیرضا جهانبخش هم قرار بود امروز در خانه میزبان آرسنالی باشد که سرمربی‌اش میکل آرتتا به ویروس کرونا مبتلا است.

باشگاه برایتون در بیانیه‌ای با اعلام این خبر نوشت:"باشگاه برایتون مواد غذایی خریداری شده برای کیوسک‌های فروش اغذیه استادیوم خود در دیدارمقابل آرسنال را به بی‌خانمان‌های شهر برایتون اهدا کرده است. این حرکت باشگاه ما در واکنش به هشدار نماینده شهر برایتون در مجلس صورت می‌گیرد که از مردم خواسته بود که به جای صف کشیدن برای خرید مواد غذایی، به فکر افراد ضعیف‌تر و به خصوص بی‌خانمانها باشند".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yxkdy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پیام هشدار دهنده علی کریمی در اینستاگرام (عکس)