تاریخ انتشار: 1398/12/25 20:32
کد خبر: 67544

تمدید قرارداد زلاتان با میلان قطعی نیست

آینده زلاتان، ستاره سوئدی میلان در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
تمدید قرارداد زلاتان با میلان قطعی نیست

بعد از نزدیک به یک دهه دوری، زلاتان در فصل زمستان دوباره به میلان بازگشت و در این مدت نیز کارنامه قابل قبولی در این تیم ارائه داده است. تمدید قرارداد زلاتان ابراهیموویچ با میلان هنوز قطعی نیست. ستاره سوئدی هنوز در مورد آینده اش تصمیم گیری نکرده است و علی رغم 38 سال سن، بسیاری امیدوار هستند که این بازیکن حداقل تا سال 2021 در سن سیرو بماند.

گاتزتا دلا اسپورت مدعی شد زلاتان به همراه خانواده اش در سوئد بوده و در انتظار است ببینید چه زمان تمرینات در میلان از سر خواهد گرفت. در این مدت، زلاتان فرصت خواهد داشت تا با جزئیات بیشتری در خصوص به آینده اش فکر کند.

به نظر می رسد زلاتان تنها در صورتی در میلان باقی خواهد ماند که این تیم پروژه ای بزرگ و مهم برای فصل بعد ترتیب دیده و با تیمی آماده و قدرتمند راهی مسابقات شود. اگر این اتفاق رخ ندهد، زلاتان نیز دیگر علاقه ای به ماندن در تیم میان جدولی ندارد. میلان به ادامه همکاری با زلاتان علاقمند بوده و از عملکرد و شخصیتی که این بازیکن در دو ماه گذشته به این باشگاه تزریق کرده رضایت دارد، اما این ستاره باتجربه فعلا قصد دارد منتظر مانده و از برنامه روسونری برای فصل تابستان مطلع شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdg8x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رایولا به میلان اخطاری جدی داد!