تاریخ انتشار: 1398/12/25 20:47
کد خبر: 67542

عکسی از روزهای قرنطینه پدیده بارسا

آنسو فاتی، ستاره جوان بارسا، راه حل جالبی را برای روز های قرنطینه به دلیل ویروس کرونا ارائه داد.
عکسی از روزهای قرنطینه پدیده بارسا

ویروس کرونا به بزرگ ترین مشکل روز دنیا تبدیل شده و روزانه تعداد زیادی جان خود را به دلیل ابتلا به این ویروس وحشتناک از دست می‌دهند. از طرف دیگر این ویروس رقابت‌های فوتبال در اروپا را به حالت تعلیق در آورد و به همین دلیل بازیکنان را مجبور به خانه نشینی کرده است.

طی چند روز اخیر عکس های مختلفی از ستاره های فوتبال و کارهایی که در دوران قرنطینه انجام می دهند، منتشر شده است؛ عکس هایی که از جذابیت بالایی برخوردار است و به نوعی علاقه مندان به ستاره های دنیای فوتبال را، از نوع سرگرمی بازیکنان محبوب شان مطلع می کند.

پدیده جوان بارسا یعنی آنسو فاتی نیز امروز در صفحه اینستاگرام خود با قرار دادن پستی نشان داد که چگونه روزهای قرنطینه را پشت سر می‌گذارد. او با قرار دادن عکسی در حال انجام بازی پلی استیشن کنار یکی از دوستانش نوشت: " تشویق فراوان من برای هر کسی که این روزهای سخت و دشوار را تحمل می کند. اما زمان آن رسیده که به توصیه های دولت و وزارت بهداشت به طور کامل گوش کنید و این که در خانه بما

4

نکته جالب دیگر این عکس به لباس پدیده جوان بارسلونا برمی گردد که پیراهن شماره ۷ جیدون سانچو، ستاره انگلیسی دورتموند را بر تن کرده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r89zz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال افزایش مدت تعلیق سری A قوت گرفت