تاریخ انتشار: 1398/12/25 21:12
کد خبر: 67539

وقتی ویروس کرونا برای سوارز بد نبود!

لوییس سوارز، ستاره گلزن بارسلونا در حال آماده شدن برای بازگشت به میادین است.
 وقتی ویروس کرونا برای سوارز بد نبود!

بدترین خبر برای بارسلونا در ابتدای سال جدید میلادی، مصدومیت لوییس سوارز در دیدار مقابل اتلتیکومادرید در مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا بود. در ابتدا عنوان شد این مهاجم باتجربه احتمالا فصل را از دست خواهد داد، اما به نظر می رسد شرایط برای لوییس سوارز بهتر از حد انتظار پیش رفته است.

نشریه آ.اس مدعی شد لوییس سوارز در حال حاضر زیر نظر پزشکان در شهر بارسلون در حال پیگیری برنامه های درمانی اش بوده و شرایط برای او بهتر از انتظار رقم خورده، بطوریکه ممکن است لوییس سوارز تا پایان ماه آوریل آماده بازگشت به میادین و قرار گرفتن در ترکیب بارسلونا باشد.

البته مشخص نیست موعد از سر گیری لالیگا و لیگ قهرمانان چه زمانی خواهد بود، اما ممکن است لوییس سوارز به دیدار برگشت مقابل ناپولی در استادیوم نوکمپ رسیده و قادر به بازی کردن در این دیدار مهم باشد. بارسلونا در دیدار رفت و در استادیوم سن پائولو با نتیجه 1-2 به تساوی برای رقیب ایتالیایی رضایت داد و کار آسانی برای صعود به مرحله یک چهارم پیش رو ندارد. البته هنوز سرنوشت لیگ قهرمانان برای فصل جاری مشخص نبوده و حتی اخباری در مورد احتمال لغو این رقابت ها نیز وجود دارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o56xq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکسی از روزهای قرنطینه پدیده بارسا