تاریخ انتشار: 1398/12/26 10:41
کد خبر: 67503

شروع دوباره سری آ از فروردین امکان پذیر نخواهد بود

رئیس اتحادیه فوتبالیست‌های ایتالیا می‌گوید شروع دوباره رقابت های سری آ از ماه آوریل در این کشور غیرممکن است.
شروع دوباره سری آ از فروردین امکان پذیر نخواهد بود

دامیانو توماسی، رئیس اتحادیه فوتبالیست‌های ایتالیا می‌گوید اگر شرایط مبارزه با اپیدمی ویروس کرونا در این کشور خوب پیش برود زودترین زمانی که می‌توان رقابت های سری آ را دوباره آغاز کرد ماه مه یا ژوئن خواهد بود و شروع دوباره این لیگ از ماه آوریل به هیچ وجه امکان‌پذیر نخواهد بود.

سری آ و سایر رقابت های ورزشی در ایتالیا فعلا تا تاریخ 3 آوریل به حالت تعلیق درآمده و کشور ایتالیا به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا عملا تعطیل شده است. ایتالیا بعد از چین بیشترین موارد ابتلا به این ویروس را دارد و تا کنون دست‌کم 1809 نفر در این کشور جان‌شان را از دست داده‌اند.

دامیانو توماسی، رئیس اتحادیه فوتبالیست‌های ایتالیا در این باره گفت:" شکی نیست که شروع دوباره رقابت ها از ماه آوریل کاملا غیرممکن است. اگر همه چیز خوب پیش برود می‌توانیم فوتبال را از ماه مه یا ژوئن آغاز کنیم. وقتی از فوتبال صحبت می‌کنیم مردم فکر می‌کنند ما فقط به فکر تامین ایمنی بازیکنان هستیم ولی یادمان باشد که پشت هر تیم تعداد زیادی آدم هستند که سلامت همه آنها هم بسیار مهم است. یکی از مسئولین خدمات یکی از تیم های ما در سری سی هنوز در بخش مراقبت های ویژه بستری است. یوونتوس هم 100 نفر از کارمندان باشگاه را قرنطینه کرده است".

توماسی در ادامه گفت:" کسانی هستند که در طول برگزاری لیگ در ایتالیا و اروپا سفر می‌کنند و برای انجام کارشان با افراد زیادی دیدار می‌کنند. این مساله مشکل ایتالیا نیست بلکه مساله‌ای اروپایی است. به همین خاطر یوفا هم باید مثل اتحادیه اروپا عمل کند".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486y6n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استراماچونی-سری آ؛منتفی شد!