تاریخ انتشار: 1398/12/27 17:25
کد خبر: 67368

رادوشوویچ: ۹۹ درصد پرسپولیس قهرمان است

گلر کروات پرسپولیس از قرنطینه شدنش به محض بازگشت به کشورش خبر داد.
رادوشوویچ: ۹۹ درصد پرسپولیس قهرمان است

به نقل از سایت «dalmatinskiportal» کرواسی، رادوشوویچ که از 4 سال گذشته در لیگ ایران برای این تیم بازی می کند بعد از تعطیلی لیگ این کشور به خاطر ویروس کرونا به کرواسی برگشته است.

رادوشوویچ درباره چگونگی برگشت خود، گفت: از تهران پروازهایی به بارسلونا و فرانکفورت بود. آلمان اخیرا مرزهای هوایی خود را به روی ایران بست به همین خاطر من به دنبال راهی برای بازگشت به کرواسی بودم.

دروازه بان پرسپولیس درباره وضعیت لیگ، گفت: لیگ ایران قرار شد تا 20 آوریل تعطیل باشد. ما 9 بازی برای پایان فصل پیش رو داریم. نمی خواهم به صورت قطعی بگویم اما 99 درصد ما قهرمان این فصل لیگ ایران هستیم. اگر لیگ تعطیل شود اعلام قهرمانی ما امری طبیعی است.

رادو اعلام کرد که وقتی وارد کرواسی شد به مدت 14 روز در قرنطینه باید باشد البته این برای او سخت نخواهد بود چون در ایران نیز به مدت 20 روز از خانه خارج نشده است.

مهاجم کروات سرخ پوشان ادامه داد: وقتی وارد کرواسی شدم پزشک مرا چکاب کرد. او به من آداب قرنطینه را توضیح داد. من با هواپیما از زاگرب به اشپلیت نمی روم بلکه یک اتومبیل اجاره کردم. باید به مدت 14 روز در قرنطینه باشم. ورزشکاران بزرگتر از من هم در قرنطینه به سر می برند. من هم اصلا دوست ندارم کسی را به خطر بیندازم به همین خاطر تابع قانون هستم. من در این دوران نمی توانم از خانه خارج شوم به همین خاطر پدرم باشگاهی را برای دست وپا کرده تا آنجا تمرین کنم.

رادوشوویچ از وضعیت ویروس کرونا در ایران، گفت: وضعیت در ایران روز به روز بدتر می شود. برخی آنجا ترس دارند اما برخی دیگر اهمیتی به این ویروس نمی دهند. در کرواسی نیز به همین شکل است. مهمترین چیز این است مانع از شیوع این ویروس شویم.

این بازیکن کروات در پایان درباره دیگر خارجی های شاغل در لیگ ایران، گفت: میشو کریستیچوویچ، سرمربی شاهین شهرداری چند روز قبل از من ایران را ترک کرد. رادولوویچ، سرمربی ذوب‌آهن و بژودوو، مهاجم صربستانی ذوب‌آهن و میلیچ، مدافع استقلال برگشتند. اما سپاروویچ،کمک مربی شاهین هنوز در ایران مانده و امیدوارم او هم زودتر به کشورش بازگردد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdve6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یوونتوس دست از تلاش برداشت / ستار بارسلونا ماندگار شد!