تاریخ انتشار: 1398/12/27 21:19
کد خبر: 67335

کیه ران تریپیر : دوست دارم در برنلی بازنشسته شوم!

کیه ران تریپیر، ستاره انگلیسی اتلتیکو مادرید، از علاقه خود برای خداحافظی از فوتبال در باشگاه دوران جوانی خود یعنی برنلی می گوید.
کیه ران تریپیر : دوست دارم در برنلی بازنشسته شوم!

کیه ران تریپیر در سال ۲۰۱۲ و از منچسترسیتی به برنلی پیوست. او دوران فوق‌العاده‌ای را در این تیم پشت سر گذاشت و در ۱۸۵ بازی برای برنلی ۷ گل به ثمر رساند. این مدافع انگلیسی همچنین نقش بسیار مهمی را در صعود برنلی به رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ایفا کرد.

تریپیر در سال ۲۰۱۵ و با قراردادی به ارزش ۳.۵ میلیون پوند از برنلی جدا شد و به تاتنهام پیوست. مدافع انگلیسی در تاتنهام و زیر نظر مائوریسیو پوچتینو به یکی از بهترین مدافعان راست دنیا تبدیل شد. او همچنین در جام جهانی یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی انگلیس بود.

تریپیر که در تابستان امسال از تاتنهام به اتلتیکو مادرید پیوست، از علاقه خود برای بازنشستگی در تیم دوران جوانی اش یعنی برنلی می گوید: " من دوست دارم در برنلی بازنشسته شوم. همچنین هدف من رخ دادن چنین اتفاقی است. من می خواهم تا آنجایی که ممکن است در سطح اول فوتبال بازی کنم. اگر دو سال دیگر در اتلتیکو مادرید بازی کنم آنگاه ۳۲ ساله خواهم شد و در صورت تصمیم گرفتن برای بازگشت به انگلیس تنها انتخاب من برنلی خواهد بود. بعد از آن نیز می‌خواهم کارم را به عنوان مربی آغاز کنم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kwzrv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ نگاهی به برخی از دلایل موفقیت های دیه گو سیمونه در جهان فوتبال