تاریخ انتشار: 1398/12/28 14:51
کد خبر: 67287

ایکاردی خواهان بازگشت به ایتالیا

به گزارش کالچیومرکاتو، مائورو ایکاردی قصدی برای امضای قرارداد جدید با PSG نداشته و می‌خواهد هر طور شده به ایتالیا برگردد و فصل آینده در این کشور بازی کند.
ایکاردی خواهان بازگشت به ایتالیا

کالچیومرکاتو در گزارشی مدعی شد مائورو ایکاردی به هیچ وجه قصد ندارد در تابستان آتی که قرارداد قرضی‌اش در PSG به پایان می‌رسد با این تیم قرارداد دائمی امضا کرده و در پاریس ماندگار شود. او به شدت به دنبال بازگشت به ایتالیا است و قصد دارد به یکی از دو تیم یوونتوس یا ناپولی منتقل شود.

ایکاردی تابستان گذشته از سوی آنتونیو کونته سرمربی جدید اینترمیلان اجازه خروج از این باشگاه را دریافت کرد و به صورت قرضی به مدت یک فصل به پاری سن ژرمن پیوست. ایکاردی در پاریس درخشان ظاهر شده و در 31 بازی برای PSG بیست گل به ثمر رسانده.

اما ایکاردی که قراردادش با اینتر در تابستان آینده به پایان می‌رسد و با توجه به اینکه کونته اعلام کرده او در برنامه‌های آتی‌اش هیچ جایگاهی ندارد می‌داند که بازگشتش به اینتر غیرممکن خواهد بود. ولی ایکاردی در عین حال به هیچ وجه قصد ماندن در PSG را ندارد و می‌خواهد هر طور شده فصل آینده را در ایتالیا بازی کند. ایکاردی به این منظور دو باشگاه یوونتوس و ناپولی را هدف گرفته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o5kgv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منتفی شد؛ ویویانو  به اینتر نمی رود