تاریخ انتشار: 1398/12/28 19:08
کد خبر: 67252

بارسلونا خوش شانس ترین تیم لالیگا

روز گذشته بود که یوفا اعلام کرد یورو 2020 را یک سال به تعویق انداخته است.
بارسلونا خوش شانس ترین تیم لالیگا

شیوع ویروس کرونا در جهان که تقریبا تمام اروپا را درگیر کرده است، باعث به تعویق افتادن رقابت های مهم فوتبالی شده و در نهایت یورو 2020 نیز به تابستان بعد موکول شد.

5 لیگ معتبر دنیا منتظر تاریخی مناسب برای از سر گیری بودند ولی همه چیز به یورو 2020 بستگی داشت. تعویق این تورنمنت فرصت کافی را به لیگ ها خواهد داد تا بتوانند حداقل تا ماه ژوئن به کار خود پایان دهند.

خبر تعویق یورو 2020 برای بارسلونا به خصوص خبری بس خوشحال کننده بود. جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا در شروع فصل، وعده رسیدن به بودجه 1047 میلیون یورویی را به هیات مدیره داده بود اما شیوع کرونا رسیدن به این هدف را بسیار دشوار کرده است.

اگر یورو 2020 به تعویق نمی افتاد، اتمام لالیگا و لیگ قهرمانان نیز غیرممکن می شد و به این ترتیب بارسلونا بخش مهمی از درآمدهای خود را از دست می داد. حق تلویزیونی هنگفتی که بارسلونا و دیگر باشگاه های بزرگ اروپایی دریافت می کنند، نقش بسیار مهمی در بودجه این باشگاه ها دارد و تصور نیمه تمام ماندن فوتبال، به کابوسی برای آنها تبدیل شده است.

همچنین به دلیل شیوع کرونا و بسته شدن مرزها، موزه بارسلونا و تور بازدید از نوکمپ و نیز تمام مراکز فروش البسه ورزشی این باشگاه نیز تعطیل شده اند.

بارتومئو حالا خوشحال است که در حال حاضر امیدهایی برای اتمام لالیگا و لیگ قهرمانان ایجاد شده؛ هرچند که همه چیز بستگی به پیشرفت کرونا در اسپانیا و اروپا دارد و اگر اقدامات صورت گرفته موثر باشند و کرونا تحت کنترل در بیاید، می توان خوشبین بود که لیگ ها نیز به کار خود ادامه دهند و به یک پایان مشخص برسند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/397qp7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اوبامیانگ؛بمب خبری بارسلونا در تابستان آینده