تاریخ انتشار: 1398/12/29 11:13
کد خبر: 67202

یواخیم لوو: تا الان شاهد چنین بحرانی با این حجم نبوده ایم

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان گفت: یک ویروس باعث شده است همه چیز در دنیا تغییر کند. اتفاقی که تاکنون شاهد آن نبوده ایم.
یواخیم لوو: تا الان شاهد چنین بحرانی با این حجم نبوده ایم

یواخیم لوو که کشورش مثل خیلی از کشورهای دیگر درگیر مبارزه با ویروس کرونا شده است در این مورد به اسکای اسپورت گفت: جهان به خاطر کرونا شبیه به آتش سوزی گسترده و فراگیر شده که دامنه آن هر لحظه در حال افزایش است. زمین الان از خودش در برابر کسانی که فکر می‌کنند در هر حالتی می توانند دست به هر کار بزنند و هر کوچک بزرگی را می توانند انجام دهند مقاومت نشان می دهد.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان ادامه داد: برای بسیاری دیگر درد کشیدن دیگر انسان ها اهمیتی ندارد. همه دیدید که در استرالیا چه آتش سوزی راه افتاد و در آفریقا هم ویروس ابولا جه بلایی سر مردم آورد اما به نظر می رسد که بسیاری به این حوادث اهمیتی نمی‌دهند چرا که مدتهاست که دیگر درد کشیدن مردم برای بسیاری اهمیتی ندارد.

لوو در ادامه صحبت هایش خاطرنشان کرد: الان با یک ویروسی مواجه هستیم که همه جهان را درگیر کرده است. همه ترس ابتلای خود، خانواده و دوستان‌شان را دارند. تا الان شاهد چنین بحرانی با این حجم نبوده ایم. این شرایط باید باعث شود تا در توزیع عادلانه ثروت فکر شود و مردم همدردی بیشتری از خود نشان دهند.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان به تغییرات ناشی از این ویروس در دنیای فوتبال اشاره کرد و گفت: چند هفته پیش حضور در یورو ۲۰۲۰ را در سر داشتیم اما الان همه چیز به خاطر کرونا تغییر کرده است. اولویت ها و توجه این روزها متوجه کرونا است و امیدوار هستیم که با همکاری هم این ویروس از بین رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275obd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لغو دیدار دوستانه آلمان - اسپانیا