تاریخ انتشار: 1398/12/29 18:13
کد خبر: 67166

تمدید 3 هفته ای تعلیق بازی‌های لیگ برتر انگلیس

مدت تعلیق بازی‌های بالاترین دسته از فوتبال باشگاهی انگلیس افزایش یافت و سران فوتبال اسپانیا هم انجام چنین کاری را در دستور کار دارند.
تمدید 3 هفته ای تعلیق بازی‌های لیگ برتر انگلیس

اتحادیه فوتبال انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد با توجه به شدت گرفتن شیوع کرونا در این کشور، مدت تعلیق مسابقات لیگ برتر این کشور را از 4 آوریل (16 فروردین) تا 30 آوریل (11 اردیبهشت) تمدید کرده است.  این در حالیست که در این بیانیه از لفظ حداقل برای پایان مدت تعلیق استفاده شده و این یعنی که امکان تمدید مجدد آن هم وجود دارد.

در ابتدای شیوع کرونا مسئولان فوتبال انگلیس تنها سه هفته تعلیق برای لیگ‌های برتر و دسته اول این کشور در نظر گرفته بودند اما با افزایش آمار مبتلایان به 2 هزار و 500 نفر و افزایش قربانیان به بیش از 100 نفر، آنها احساس خطر کرده و بیش از سه هفته دیگر به مدت این تعلیق افزوده‌اند.

نه تنها مسابقات لیگ برتر و چمپیونشیپ، بلکه تمامی مسابقات فوتبال در تمامی سطوح مردان و زنان به حالت تعلیق درآمده است. با این حال اتحادیه فوتبال انگلیس بر تعهد خود برای پیدا کردن راه به پایان رساندن مسابقات در فصل 20-2019 تأکید کرده است.

تاکنون برخی از افراد شاغل در فوتبال باشگاهی انگلیس به کرونا مبتلا شده‌اند که میکل آرتتا، سرمربی آرسنال و کالوم هادسون اودی بازیکن چلسی از جمله مهمترین آنها هستند.

در همین حال نشریه آ اس اسپانیا نوشته است که فدراسیون فوتبال اسپانیا هم به زودی مدت تعلیق فوتبال این کشور را برای افزایش خواهد داد. پیش از این دولت اسپانیا اعلام کرده بود که مسابقات ورزشی این کشور حداقل تا روز دوازدهم آوریل (24 فروردین) تعلیق خواهند شد اما اکنون گفته می‌شود که به زودی تعلیق مسابقات تا پایان ماه آوریل یا حتی پایان ماه می وجود دارد. لالیگا هم مانند لیگ برتر انگلیس به یوفا تعهد داده است که مسابقاتش را تا پایان ماه ژوئن به پایان برساند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r8nmm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ضرر بزرگ ویروس کرونا به لیگ برتر انگلیس