تاریخ انتشار: 1399/01/05 18:55
کد خبر: 66941

زیدان خواهان بازگشت مدافع مراکشی به رئال مادرید شد

زین الدین زیدان خواهان بازگشت اشرف حکیمی به لیست بازیکنان رئال مادرید است.
 زیدان خواهان بازگشت مدافع مراکشی به رئال مادرید شد

درخشش اشرف حکیمی در دو فصل اخیر در ترکیب دورتموند باعث شده تیم های زیادی علاقمند به خرید این مدافع مراشی شوند، اما موندو دیپورتیوو مدعی شد رئال مادرید علاقه ای به واگذاری این بازیکن نداشته و اشرف حکیمی در تابستان به برنابئو بازخواهد گشت.

قرارداد دو ساله و قرضی اشرف حکیمی با دورتموند در تابستان امسال به پایان خواهد رسید و به نظر می رسد جدایی او از دورتموند قطعی باشد. بایرن مونیخ در ماه های اخیر برای خرید اشرف حکیمی اقدام کرده و خواهان مذاکره با رئال مادرید بوده است، اما زین الدین زیدان به فلورنتینو پرز اعلام کرد اجازه جدایی این بازیکن را صادر نکند.

قرارداد اشرف حکیمی با رئال مادرید در تابستان سال 2021 به اتمام خواهد رسید و باشگاه اسپانیایی قصد دارد به زودی پیشنهاد تمدید قرارداد چهار ساله و تا سال 2025 را به او ارائه دهد تا خیالش از ماندن اشرف حکیمی در برنابئو راحت باشد. البته این مدافع جوان مراکشی در صورت بازگشت به برنابئو کار آسانی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی نداشته و باید با دنی کارواخال، مدافع ملی پوش و اسپانیایی رئال مادرید مبارزه کند. اما زیدان علاقمند است یک جانشین مطمئن در دراز مدت برای کاروخال در اختیار داشته باشد وبه نظر می رسد فصل بعد آینده اشرف حکیمی در مادرید رقم خواهد خورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q7m99

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رئال مادرید قصد فروش اشرف حکیمی را ندارد!