تاریخ انتشار: 1399/01/05 21:39
کد خبر: 66935

بایرن مونیخ در مورد کوتینیو تصمیم گرفت

بایرن مونیخ تمایلی به حفظ فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی خود ندارد.
 بایرن مونیخ در مورد کوتینیو تصمیم گرفت

بعد از سپری کردن یک سال و نیم ناموفق در ترکیب بارسلونا، این بایرن مونیخ بود که تابستان سال گذشته با بارسا برای انتقال قرضی فیلیپ کوتینیو با بند اختیاری خرید در تابستان سال 2021 به توافق رسید و ستاره برزیلی راهی بوندسلیگا شد.

اما فیلیپ کوتینیو در فصل جاری نمایش پرفراز و نشیبی ارائه داده و اسکای اسپورتس امروز در گزارشی مدعی شد بایرن مونیخ به هیچ وجه علاقه ای به پرداخت مبلغ هنگفت 120 میلیون یورو برای خرید دائم این بازیکن به بارسلونا نداشته و فیلیپ کوتینیو فصل بعد دوباره بازیکن بارسا خواهد بود. باواریایی ها در تابستان پیش رو به دنبال گزینه های گرانقیمتی مانند لروی سانه و تیمو ورنر بوده و نمی خواهند بخش زیادی از بودجه شان را صرف خرید فیلیپ کوتینیو کنند.

اما بارسلونا نیز قصد ندارد این هافبک برزیلی را حفظ کند و به نظر می رسد خود فیلیپ کوتینیو علاقمند به بازگشت به لیگ برتر است. بارسا به مدیر برنامه کوتینیو اطلاع داده به دنبال تیم جدیدی باشد و برنامه آنها حفظ این بازیکن برای فصل بعد نیست. در هفته های اخیر نام تیم هایی چون چلسی، منچستریونایتد و تاتنهام برای خرید این هافبک خلاق مطرح شده و خود او نیز آرزو دارد دوباره در کشوری بازی کند که آنجا بهترین روزهای دوران ورزشی اش را رقم زد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kwzwd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چلسی در فکر جذب ستاره بایرن