تاریخ انتشار: 1399/01/06 12:26
کد خبر: 66919

شوخی AFC با گل جهانبخش و ویروس کرونا

کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا شوخی جالبی با علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم برایتون انجام داده است.
شوخی AFC با گل جهانبخش و ویروس کرونا

تصویر برگردان علیرضا جهانبخش در بازی با چلسی که یکی از ده عکس زیبای این فصل لیگ برتر جزیره بوده به خانه آورده شده و جای توپ هم با دستمال کاغذی تغییر کرده است! در پی شیوع ویروس کرونا فوتبالیست های حرفه ای هم خانه نشین شده اند و در روزهای اخیر چالش خانه نشینی و تمرین فوتبالیست ها در خانه و از همه مهمتر روپایی با دستمال کاغذی باب شده است و به همین بهانه کنفدراسیون فوتبال آسیا با علیرضا جهانبخش شوخی کرده است و او را در حالت برگردان در خانه و با دستمال کاغذی نشان می دهد. تصویر منتشره از این بازیکن ایرانی او را در حال برگردان زدن در بازی با چلسی نشان می دهد.

علیرضا جهانبخش در روزهای اخیر از جمله فوتبالیست هایی بود که برای کمک به قطع زنجیره کرونا در ایران کمک های مالی داشته است. او هم چنین در چالش در خانه بمانیم و کرونا را شکست دهیم شرکت کرده است.

 

 

علیرضا این فصل روزهای متفاوتی را در برایتون تجربه کرد. روزهای سخت نیمکت نشینی محض در این تیم لیگ برتر جزیره و در ادامه بازی های درخشان برای این تیم در برابر حریفان که اوج آن گلزنی در بازی با چلسی با یک حرکت آکروباتیک بود که علیرضا از آن به عنوان زیباترین گل دوران بازیگری اش یاد می کند. حال دیگر کسی خواهان جدایی جهانبخش از برایتون و بازگشتش به تیم های هلندی نیست. از سویی در ماه های آتی به طور حتم اسکوچیچ بر خلاف مارک ویلموتس از این بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vlrlj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد جدید برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا