تاریخ انتشار: 1399/01/09 22:04
روبرتو مارتینز:
کد خبر: 66697

هازارد در رئال خیلی خیلی بدشانس بوده

سرمربی تیم ملی بلژیک معتقد است که ادن هازارد می تواند فصل بعد نقش مهمی را در رئال برعهده بگیرد.

هازارد در رئال خیلی خیلی بدشانس بوده

ادن هازارد قطعا یکی از بدشانس ترین بازیکنان فصل محسوب می شود. ستاره ای که با انتقالی 100 + 30 میلیون یورویی از چلسی به رئال پیوست؛ ولی خیلی زود مصدوم شد و هفته های ابتدایی را از دست داد. پس از بازگشت و در حالی که هازارد به فرم همیشگی خود نزدیک شده بود، برابر پی اس جی با خطای توماس مونیه دچار شکستگی مچ پا شد و سه ماه به دور از میادین ماند.

 

 

ستاره بلژیکی پس از بهبودی و در حالی که به نظر می رسید بدشانسی را پشت سر گذاشته، بار دیگر مصدوم شد و در نهایت تن به جراحی داد. شانس اندکی برای اینکه او به هفته های پایانی برسد، وجود داشت اما به دلیل تعویق رقابت های فوتبال در اروپا به دلیل کرونا، حالا او می تواند در صورت شروع مجدد بازی ها از اواسط می یا در ماه ژوئن، یاری گر تیمش در یازده هفته پایانی و نیز لیگ قهرمانان باشد.

روبرتو مارتینز سرمربی بلژیک اطمینان دارد که هازارد می تواند ارزش هایش را در رئال ثابت کند.

او به آاس گفت:« ما کاملا اطمینان داشتیم که او به یورو 2020 خواهد رسید و می دانستم که به سرعت می تواند به بهترین فرمش نیز برسد چون خیلی خوب می شناسمش.

خیلی ها می گفتند هازارد فصل را از دست داده ولی من معتقد بودم که او می تواند به هفته های پایانی برسد و در یورو هم بهترین فرمش را برای بلژیک نشان دهد و حالا که به دلیل کرونا یورو 2020 به تعویق افتاده، نگران بازیکنان دیگر تیم هستم که احتمالا چند تای شان فصل بعد راهی تیم های دیگر خواهند شد و در فضایی جدید با سبکی متفاوت فوتبال بازی خواهند کرد.»

مارتینز ادامه داد:« ادن شخصیتی حساس و آرام دارد. او بسیار بسیار شاد است و روی ریکاوری تمرکز کامل کرده بود تا در سریعترین زمان ممکن به بازی ها برسد. هازارد می خواست که در صورت صعود رئال به مراحل پایانی لیگ قهرمانان، بتواند در آن مقطع به میدان برود و مهره مفیدی برای تیمش باشد. هازارد یک بازیکن باشخصیت است و مطمئنم که فصل بعد می تواند مسئولیت بزرگی را در رئال برعهده بگیرد.

او یک سوپراستار است و از نظر من شماره یک دنیا. ادن کاملا با رئال خودش را وفق داده بود اما از لحاظ مصدومیت، خیلی خیلی بدشانس بود. شانس نقش مهمی در فوتبال دارد. هازارد فصل جاری بیشتر از 7 فصل حضورش در چلسی، بازی از دست داده است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ogge

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بدشانسی بزرگ ستاره رئال مادرید / دیدار با بارسلونا از دست رفت!