تاریخ انتشار: 1399/01/10 16:23
کد خبر: 66634

ادعای عجیب ستاره منچسترسیتی: جام را به لیورپول بدهید!

ایلکای گوندوگان ستاره منچسترسیتی می‌گوید اگر به دلیل تعطیلی ناشی از بحران کرونا، جام قهرمانی لیگ برتر به لیورپول داده شود او با این مساله مشکلی نخواهد داشت.

ایلکای گوندوگان، هافبک آلمانی منچسترسیتی می‌گوید در شرایط فعلی که لیگ برتر جزیره به دلیل بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعلیق شده اگر جام قهرمانی این فصل به لیورپول، رقیب اصلی سیتی و صدرنشین فعلی لیگ اهدا شود او با این مساله مشکلی نخواهد داشت.

لیورپول در حال حاضر با 25 امتیاز بیشتر نسبت به نزدیک‌ترین رقیبش منچسترسیتی، صدرنشین لیگ برتر است. شاگردان یورگن کلوپ در این فصل از 29 بازی خود در این لیگ 27 بار به  پیروزی رسیده‌اند و لیورپولی‌ها می‌گویند در صورتی که قرارباشد لیگ برتر از سر گرفته نشود قهرمانی بدون شک حق آنها است. لیورپولی‌ها در صورت از سر گیری لیگ برتر، تنها شش امتیاز تا رسیدن به قهرمانی فاصله خواهند داشت.

برخی کارشناسان از جمله ریو فردیناند خواستار این هستند که فصل جاری لیگ برتر به کل تعطیل شده، بدون اینکه تیمی به عنوان قهرمان اعلام شود تا تیم ها از فصل آینده لیگ را از صفر شروع کنند. ولی برخی دیگر اعتقاد دارند که اختلاف بالای لیورپول با رقبا آنها را شایسته قهرمانی کرده و در صورتی که فصل به کل تعطیل شده و قهرمانی در اختیار لیورپول قرار داده نشود به آنها ظلم شده است.

گوندوگان در گفتگو با تلویزیون زد دی اف آلمان گفت:" اگر جام قهرمانی به لیورپول داده شود به نظر من که مساله‌ای نیست. روح ورزشی داشتن یعنی این".  

گوندوگان در بخش دیگری از مصاحبه‌اش درباره کاهش دستمزدهای بازیکنان انگلیسی با هدف کمک به باشگاه‌های گرفتار بحران کرونا گفت:" بله شکی نیست که من با این کار موافقم. ولی باشگاه‌هایی که در لیگ های پایین‌تر بازی می‌کنند، این کار برایشان خیلی مفید نخواهد بود".

ستاره آلمانی سیتی درباره شرایط خود و حضور در قرنطینه خانگی گفت:" باید اعتراف کنم که خیلی سخت است. ما در وضعیتی استثنایی به سر می‌بریم که هنوز نتوانسته‌ایم آن را هضم کنیم. گاهی اوقات حتی می‌ترسم برای یک پیاده‌روی ده پانزده دقیقه‌ای از خانه بیرون بروم. حتی با اینکه این روزها هوا در منچستر بیش از حد عالی شده و آدم بدجوری هوس پیاده‌روی می‌کند".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jx9gl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رحیم استرلینگ: لیورپول هنوز در قلبم جای دارد