تاریخ انتشار: 1399/01/10 17:16
کد خبر: 66627

داستان های خنده دار نیمار سرگرمی جدید کودکان!

نیمار ستاره تیم پاری سن ژرمن برای ایجاد یک داستان طنز برای مردمی که به علت کرونا در قرنطینه خانگی هستند سبیل گذاشته است.

نیمار جونیور ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن تصویر جدیدی از خود منتشر کرد که در آن سبیل دارد. علت این کار انجام یک کار طنز برای کتاب داستان کمیک خود بوده است. او خواسته با این کار یک چهره طنز از خود نمایش دهد تا روحیه مردم را در قرنطینه خانگی بالا ببرد.

نیمار یک کتاب داستان کمیک به نام Inked را در سال ۲۰۱۸ راه اندازی کرد. قهرمان این داستان جونیور نام دارد و برای نجات دادن خواهرش از دشمنان داستان در تلاش است. این شخصیت قدرت عجیب و ماورایی دارد.

نیمار با سبیل به جنگ با کرونا رفت!

وب سایت شرکت کومیک بوک در بیانیه اعلام کرد که نیمار برای ایجاد سرگرمی برای مردمی که در قرنطینه خانگی به سر می‌برند ۲۰۰ قسمت از داستان کتاب‌های خود را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار داده است.

نیمار هم در صفحه شخصی خود خطاب به مردم گفت: داستان‌های کمیک من برای هر سنی مناسب است. امیدوارم این داستان‌های سرگرمی خوبی را برای مردم دنیا ایجاد کند.

داستان‌های کمیک به داستان‌هایی گفته می‌شود که با تصاویری فکاهی در یک کتاب مطالب به خوانندگان منتقل می‌شود. به بیان دیگر، کمیک، به معنی یک داستان مصور است. سایت کمیک بوک هم به زبان‌های مختلف این نوع از داستان‌ها را به مردم ارائه می‌کند.

نیمار با سبیل به جنگ با کرونا رفت!

پس از شیوع ویروس کرونا حدودا مدارس یک میلیارد دانش آموز را به تعطیلی کشانده است. داستان‌های نیمار می‌تواند تفریح خوبی برای کودکان خانه نشین باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486kdl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر / جشن تولد نیمار با حضور ستاره‌های فوتبال