تاریخ انتشار: 1399/01/19 20:27
کد خبر: 65844

گواردیولا به دنبال خلاص شدن از شر آقای ستاره!

دوران حضور کایل واکر، مدافع انگلیسی منچسترسیتی در این تیم رو به پایان است.

در هفته های اخیر و علیرغم تعطیل بودن رقابت های فوتبال در انگلیس، کایل واکر باز هم حاشیه ساز شده و به نظر می رسد صبر پپ گواردیولا در مورد او به سر آمده است. نشریه میرر در گزاری مدعی شد کایل واکر فصل بعد در ترکیب منچسرسیتی جایی نخواهد داشت.

در حالیکه بسیاری از بازیکنان بزرگ در هفته های اخیر و به دلیل عدم شیوع ویروس کرونا از مردم درخواست می کنند در خانه بمانند، کایل واکر ابتدای این هفته با دوستانش یک مهمانی در خانه اش برپا کرده و تصاویر این مراسم نیز منتشر شد. اتفاقی که خشم باشگاه منچسترسیتی را برانگیخته و اخبار حاکی از آن است که این باشگاه می خواهد دو هفته دستمزد کایل واکر را برای جریمه این تخلف از او کم کند.

اگرچه کایل واکر خیلی سریع به خاطر برپایی این مراسم در شبکه های اجتماعی عذرخواهی کرد، اما به نظر می رسد پپ گواردیولا از این رفتار مدافع 29 ساله تیمش به ستوه آمده و می خواهد نام او را در فهرست فروش سیتی قرار دهد. از نظر سرمربی اسپانیایی، کایل واکر نظم باشگاه را با این حرکت بهم زده و قوانین را نادیده گرفته است. البته هنوز مشخص نیست که تا تابستان جه اتفاقاتی رخ خواهد داد، اما به نظر گواردیولا در حال حاضر خیلی از دست کایل واکر خیلی عصبانی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdyj5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منچسترسیتی قدرت اقتصادی خود را به رخ تیم های اروپایی کشید!