تاریخ انتشار: 1399/02/25 12:08
کد خبر: 63150

ستاره تاتنهام زخمی شد/ سارقان منزلش به او حمله کردند

هافبک انگلیسی تیم فوتبال تاتنهام در جریان سرقت از خانه‌اش دچار جراحاتی شد.
 ستاره تاتنهام زخمی شد/ سارقان منزلش به او حمله کردند

پلیس انگلیس به دنبال دو مظنونی است که بامداد چهارشنبه دست به سرقت از خانه دله آلی زده‌اند. در ماجرای سرقت از خانه هافبک تیم فوتبال تاتنهام که مقادیری جواهرات و ساعت‌های قیمتی توسط دو سارق به سرقت رفت، دله آلی از ناحیه صورت دچار جراحت جزیی شد، هرچند به گفته پلیس جراحات او در حدی نبوده که بخواهد در بیمارستان بستری شود.

سخنگوی پلیس در این باره گفت: در ساعت 00:35 بامداد روز چهارشنبه با پلیس تماس گرفته شد و از سرقتی در منطقه بارنت گزارش داده شد. در جریان این سرقت، دو مرد وارد منزل شده‌اند و مقادیری جواهر و ساعت به سرقت برده‌اند و سپس پا به فرار گذاشته‌اند. یکی از ساکنان خانه که مردی در حدود 20 تا 30 ساله است در جریان این حمله از ناحیه صورت دچار جراحت جزیی شده، اما نیاز به تحت‌درمان قرار گرفتن در بیمارستان را ندارد. هنوز کسی بازداشت نشده، اما تحقیقات همچنان ادامه دارد.

آلی 24 ساله پس از این ماجرا در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت: «از تمامی شما بابت پیام‌هایی که دادید، تشکر می‌کنم. تجربه وحشتناکی بود، اما حال همه ما خوب است. از حمایت‌تان قدردانی می‌کنم».

نشریه «دیلی‌میل» گزارش داد، دله آلی به دلیل درگیری و نزاعی که با این دو سارق پیدا کرده، از ناحیه صورت زخمی شده است. هافبک ملی‌پوش تاتنهام در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

دو ماه پیش هم چنین اتفاقی برای یان فرتونگن، هم‌تیمی دله آلی در خانه‌اش در شمال لندن رخ داده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275pmg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شوخی ای که کار دست فوتبالیست سرشناس داد!