تاریخ انتشار: 1399/04/05 12:50
کد خبر: 60528

صلاح: حالا نوبت جشن قهرمانی لیورپول است

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، می گوید که از زمان پیوستن به این تیم در اندیشه فتح لیگ برتر انگلیس بوده است.
 صلاح: حالا نوبت جشن قهرمانی لیورپول است

لیورپول شب گذشته اولین پیروزی خود بعد از شروع مجدد رقابت های لیگ برتر انگلیس را کسب کرد و با چهار گل کریستال پالاس را در آنفیلد شکست داد. شاگردان یورگن کلوپ حالا بیش از هر زمان دیگری به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس نزدیک هستند چراکه در صورت عدم پیروزی منچسترسیتی در بازی امشب مقابل چلسی، این اتفاق برای آنها به شکل قطعی رقم خواهد خورد.

محمد صلاح که زننده یکی از گل‌های لیورپول در بازی دیشب مقابل کریستال پالاس بود، درباره قهرمانی قریب الوقوع قرمزهای آنفیلد گفت: " واقعاً احساس بسیار خوبی دارم. از وقتی که به لیورپول آمدم بارها اعلام کردم که می‌خواهم با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر انگلیس دست پیدا کنم چرا که این شهر برای مدت زمان طولانی به جام قهرمانی لیگ برتر دست پیدا نکرده است.

ما فصل گذشته هم می‌توانستیم به مقام قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کنیم اما منچسترسیتی عملکرد بهتری داشت و فکر می‌کنم که آن‌ها کاملاً سزاوار قهرمانی بودند. هم اکنون اما نوبت به قهرمانی ما رسیده و من از این موضوع کاملا خوشحال هستم."

محمد صلاح درباره عملکرد خوب لیورپول مقابل کریستال پالاس نیز گفت: " مقابل کریستال پالاس عملکرد فوق العاده ای داشتیم. حالا برای بازی‌های آینده لحظه‌شماری می‌کنیم و همه بازیکنان شور، اشتیاق و انگیزه فراوانی برای قهرمانی در لیگ برتر دارند."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/397dkw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سرمربی لیورپول:گل صلاح فوق العاده بود!