تاریخ انتشار: 1399/04/11 11:10
کد خبر: 60119

سیمئونه: مقابل تیم بزرگ بارسلونا عالی بازی کردیم/ در ضدحملات خطرناک بودیم

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید معتقد است که تیمش مقابل بارسلونا بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته است.
 سیمئونه: مقابل تیم بزرگ بارسلونا عالی بازی کردیم/ در ضدحملات خطرناک بودیم

تیم فوتبال اتلتیکومادرید بامداد امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه نوکمپ توانست بارسلونا را با تساوی 2-2 متوقف کند. این اولین باری بود که روخی‌بلانکوی تحت‌هدایت دیه‌گو سیمئونه در لالیگا موفق به زدن دو گل به بارسا می‌شود.

سیمئونه پس از این بازی گفت: ما به بارسلونا با کیفیتی که دارد، احترام می‌گذاریم. ما بازی را خوب شروع کردیم. گل اول بارسلونا هم روی یک ضربه شروع مجدد به دست آمد و سپس مقابل تیمی که توپ را به خوبی حفظ می‌کند بازی متفاوتی را به نمایش گذاشتیم. ما تا پایان بازی دست از تلاش نکشیدیم. بازیکنانم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. ما تیمی کاملاً رقابت‌طلب بودیم و بابت عملکردی که مقابل بارسا داشتیم، خوشحالم.

وی تصریح کرد: بارسلونا توپ را در اختیار داشت و در نیمه زمین ما بازی می‌کرد، اما هر بار که ما ضدحمله می‌زدیم، خطرناک بودیم. در پایان ما از یک بازی سخت یک امتیاز گرفتیم. ما مقابل تیم بزرگ بارسلونا عالی بازی کردیم. بازی سخت و پیچیده‌ای بود و ما هم در جریان بازی فراز و نشیب‌هایی داشتیم.

اتلتیکومادرید که در حال حاضر با 59 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لالیگاست، بازی بعدی‌اش بامداد روز شنبه در واندا متروپولیتانو مقابل مایورکا خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vlggb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی قطعی مدافع بارسلونا از این تیم