تاریخ انتشار: 1399/04/11 21:14
کد خبر: 60083

جدایی ستاره منچسترسیتی قطعی شده است؟!

کلودیو براوو، دروازه بان شیلیایی منچسترسیتی مدعی شد فصل بعد از این تیم جدا خواهد شد.

با ورود ادرسون، دیگر کلودیو براوو تبدیل به یک دروازه بان نیمکت نشین در مچسترسیتی شده و اخباری در مورد روابط نه چندان خوب او با پپ گواردیولا نیز شنیده شده بود. حالا کلودیو براوو تا پایان فصل در سیتی خواهد ماند و سال آتی به تیمی خواهد رفت که شرایط بهتری را آنجا تجربه کند.

کلودیو براوو گفت: "قرارداد من با منچسترسیتی تا ماه ژوئن است، اما حالا و به دلیل این ویروس گفتگویی با باشگاه انجام شد تا قراردادم را برای دو ماه دیگر تمدید شود و من نیز موافقت کردم، زیرا من از همه جنبه ها رابطه فوق العاده ای با منچسترسیتی دارم. وقتی من مصدوم شدم رفتار باشگاه با من بسیار خوب بود، من از این بابت بسیار سپاسگزارم.

من در آینده تصمیم می گیرم که به کجا خواهم رفت و می خواهم به تیمی بروم که راحت تر باشیم. همه چیز برای من معطوف به باشگاه و توپ فوتبال نیست و بزرگترین نگرانی من خانواده من است و تمام تصمیماتم من با آنها در ارتباط است. تیم آینده چیزی است که کمترین نگرانی را برای من ایجاد می کند و من دغدغه های مهم دیگری همچون فرزندان، همسر، والدین و دوستانم دارم. از زمانی که 10 سال داشتم برای فوتبال زندگی می کنم و این چیزی نیست که مرا خیلی نگران کند."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kw7x8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



انتقال ستاره منچسترسیتی به بایرن مونیخ قطعی است!