تاریخ انتشار: 1399/04/17 20:53
کد خبر: 59689

رونمایی از طرح جدید لباس بارسلونا

لباس جدید بارسلونا شباهت زیادی به پیراهن این تیم در سال درخشان 2011 دارد.

حال و روز هواداران بارسلونا در ماه های اخیر چندان خوش نبوده و نمایش های پرفراز و نشیب و نتایج نه چندان دلچسب شرایط برای فتح مجدد لالیگا را دشوار ساخته است. در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، رئال مادرید با چهار امتیاز برتری در صدر جدول لالیگا قرار گرفته است.

اما دیروز لباس جدید بارسلونا به طور رسمی منتشر شد و بسیاری از هواداران این تیم را به یاد تیم رویایی پپ گواردیولا انداخت. لباس فصل بعد بلوگرانا تقریبا تفاوت چندانی با البسه سال 2011 ندارد و هواداران بارسا امیدوارند فصل بعد روزهای شیرین ابتدای دهه گذشته تکرار شود.

در آن فصل بارسلونا با ارائه نمایشی فوق العاده در نهایت در فینال لیگ قهرمانان موفق شد با نتیجه 1-3 منچستریونایتد را مغلوب کرد و برای چهارمین بار فاتح این تورنمنت شود. همچنین آنها در لالیگا نیز خیلی زود کورس با رئال مادرید تحت هدایت ژوزه مورینیو را فتح کرده و به عنوان قهرمانی دست یافتند. اما شاید بهترین خاطره هواداران بارسلونا مربوط به نوامبر سال 2010 و ال کلاسیکوی دور رفت در نوکمپ باشد که تیم پپ گواردیولا موفق شد با نتیجه درخشان 0-5 رئال مادرید را مغلوب کند. حالا سالهاست بارسلونا در ارائه نمایش مشابه تیم گواردیولا ناکام بوده و آرزوی هواداران این تیم بازگشت به آن روزهای فوق العاده است.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q7wza

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین بازیکن ماه لالیگا مشخص شد