تاریخ انتشار: 1399/04/17 21:43
کد خبر: 59682

تغییر شرایط رختکن بارسلونا به سود لیونل مسی!

کیکه ستین شرایط جدیدی را برای ادر سارابیا، دستیار جنجالی اش در بارسلونا گذاشته است.

در هفته های اخیر اخبار و شایعات زیادی در مورد نارضایتی بازیکنان بارسلونا از کادر فنی و به خصوص حضور ادر سارابیا، دستیار کیکه ستین روی نیمکت منتشر شده است. نشریات مختلف اخیرا تصاویری از زمان استراحت بین بازی منتشر کرده اند که ادر سارابیا در حال ارائه توصیه های تاکتیکی به بازیکنانی چون لیونل مسی است و کاپیتان بارسلونا هیچگونه اهمیتی به صحبت های او نمی دهد.

حالا طبق ادعای شبکه ال چیرینگیتو، کیکه ستین سرمربی بارسلونا به مرد شماره دو کادر فنی یعنی ادر سارابیا خود گفته که در روز مسابقات از بازیکنان دور شود و لازم نیست در زمین به آنها توصیه فنی داشته باشد.

ادر سارابیا یکشنبه گذشته و در جریان برای پیروزی درخشان و 1-4 بارسلونا مقابل ویارئال هرگز کنار زمین ظاهر نشد و تمام مدت روی نیمکت بود. اگرچه این روند مورد اعتراض سارابیا قرار گرفته، اما تصمیم کیکه سیتین در این رابطه قطعی بوده و او معتقد است که اعتبار این دستیار به عنوان مربی برای بازیکنان کاهش یافته و بهتر است از آنها دوری کند. بسیاری معتقذند این آخرین هفته های حضور کیکه ستین روی نیمکت بارسلونا است و شرایط رختکن به شکلی شده که بهتر اوست او هر چه زودتر از این تیم جدا شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jxwzk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین بازیکن ماه لالیگا مشخص شد