تاریخ انتشار: 1399/04/28 20:37
کد خبر: 58887

سیتن: در بارسلونا خیلی چیزها باید درست شود

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری پیش از آخرین بازی شاگردانش در فصل جاری لالیگا به سؤالات خبرنگاران درباره اتفاقات اخیر در این تیم پاسخ داد.
سیتن: در بارسلونا خیلی چیزها باید درست شود

تیم فوتبال بارسلونا فردا شب (یکشنبه) در آخرین بازی خود در فصل 20-2019 لالیگا در دیداری تشریفاتی به مصاف آلاوس می‌رود، چرا که نتیجه این بازی دیگر هیچ تأثیری در جایگاهش ندارد و رقیب دیرینه آبی‌واناری‌ها، رئال مادرید قهرمانی‌اش را پنجشنبه هفته گذشته مسجل کرد.

بارسلونا در هفته قبلی مسابقات تن به شکستی خانگی داد و همزمان با آن رئال مادرید با پیروزی در خانه ویارئال قهرمانی‌اش را قطعی کرد. این اتفاق یکسری حواشی و شایعات نیز به همراه داشت که مهمترین آن مصاحبه جنجالی لیونل مسی و ابراز نارضایتی وی از وضعیت فعلی تیمش و ناامیدی او از موفقیت در لیگ قهرمانان بود. بعد از آن هم کیکه ستین سرمربی تیم جلسه‌ای فوق‌العاده با خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه داشت که شایعه شد جلسه اتمام حجت با سرمربی سابق بتیس بوده است. ستین امروز درباره این موضوعات شفاف‌سازی کرد.

او در ابتدا در پاسخ به این سؤال که برای بازی فردا شب تیمش چه برنامه‌ای دارد، اظهار داشت: برای ما مهم است که با بهترین حس، آخرین بازی‌مان را انجام دهیم و کارمان را به پایان برسانیم. باید برای آینده آماده شویم و به فکر لیگ قهرمانان باشیم. تیم ما متوجه اهمیت این بازی مهم به‌عنوان یک فرصت برای آماده‌سازی‌مان جهت حضور در لیگ قهرمانان است.

ستین در پاسخ به این سؤال که در جلسه‌اش با بارتومئو چه صحبت‌هایی میان دو طرف صورت گرفته است هم اظهار داشت: چنین جلساتی طبیعی هستند. انگیزه تمام اعضای تیم برای بهتر شدن وضعیت کاملاً مشهود است. باید راه‌حل‌هایی پیدا کرد تا اوضاع تیم را تغییر دهد. این جلسه هم به همین منظور برگزار شد، برای اینکه با خوش‌بینی برای آینده آماده شویم. ما می‌دانیم که باید در کنار هم تیم را تقویت کنیم و مسئولیت ناکامی در لالیگا را برعهده بگیریم، اما این را هم می‌دانیم که هنوز یک چالش جذاب دیگر پیش رو داریم.

سرمربی بارسلونا در جواب به این پرسش که آیا اظهارات اخیر لیونل مسی و بدبینی او درباره شانس موفقیت بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا اشتباه بوده است، تأکید کرد: من با بعضی از حرف‌های مسی موافقم و با برخی دیگر از آنها نه. اگر بد بازی کنیم، همان‌طور که در برخی از مسابقات اخیرمان ظاهر شدیم، بله چیزی نمی‌بریم، اما اگر مانند برخی دیگر از بازی‌های این فصل‌مان عملکرد خوبی داشته باشیم، موفق خواهیم شد. در تیم ما خیلی چیزها باید درست شود. تیم ما باید خیلی بیشتر از این‌ها ثبات داشته و قابل اعتماد باشد. اگر همان‌گونه که مقابل ویارئال بازی کردیم در لیگ قهرمانان هم بازی کنیم، مطمئنم که می‌توانیم قهرمان شویم.

ستین همچنین درباره اینکه آیا احساس نمی‌کند او مخاطب خاص برخی از اظهارات مسی بوده یا اینکه از سوی کاپیتان بارسا مقصر جلوه داده شده است، اظهار داشت: به هیچ وجه. همه ما چیزهایی می‌گوییم که گاهی اوقات از آنها تعابیر نادرستی می‌شود. این اتفاق هم در نتیجه ناراحتی ناشی از ناکامی تیم است. من به آن خیلی اهمیت نمی‌دهم. برای من مهم فکر کردن به لیگ قهرمانان است. باید استراحت و ذهن‌مان را پاک کنیم و برای حضور در لیگ قهرمانان آماده شویم.

بارسلونا فردا شب از ساعت 19:30 به وقت تهران در خانه آلاوس به میدان خواهد رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o5x7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ستاره رئال مادرید خودش را قرنطینه کرد