تاریخ انتشار: 1399/04/29 20:23
کد خبر: 58814

آرسنال برای ستاره رئال مادرید برنامه ویژه ای دارد

آرسنال به دنبال تمدید قرضی قرارداد دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی و 23 ساله رئال مادرید برای یک فصل دیگر است.

در روزهای ابتدایی ورود میکل آرتتا به رختکن آرسنال، به نظر می رسد این سرمربی اسپانیایی اعتقادی به به سبک بازی دنی سبایوس ندارد و این هافبک جوان باید در پایان فصل دوباره راهی رئال مارید شود. اما سان مدعی شد حالا نظر سرمربی توپچی ها تغییر یافته و ممکن است سبایوس یک فصل دیگر نیز در لندن ماندگار شود.

دنی سبایوس در هفته های اخیر و بعد از آغاز دوباره فوتبال عملکرد بسیار خوبی در ترکیب آرسنال داشته و دیشب نیز در جریان پیروزی مهم این تیم برابر منچسترسیتی و صعود به فینال جام حذفی انگلیس نقش مهمی ایفا کرد. البته توپجی ها در حال حاضر قصد ندارد دنی سبایوس را به صورت دائم جذب کنند و مدیران این تیم خواهان تمدید قرارداد قرضی او برای یک فصل دیگر هستند.

البته رئال مادرید قصد دارد دنی سبایوس را به صورت دائم به فروش برساند و هدف آنها تامین منابع مالی برای جذب بازیکنان جدید است. فلورنتینو پرز در صورتی برای خرید بازیکن اقدام خواهد کرد که ابتدا ستاره ای به فروش برسد. در حال حاضر جدایی بازیکنانی چون گرت بیل، خامس و لوکا یوویچ از رئال مادرید قطعی شده و هنوز سرنوشت دنی سبایوس در هاله ای از ابهام قرار دارد. دو باشگاه والنسیا و بتیس نیز به دنبال انتقال قرضی دنی سبایوس برای فصل آتی هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nqxrg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آرسنال با پیروزی مقابل ساوتهمپتون از بحران فاصله گرفت