تاریخ انتشار: 1399/04/30 21:04
کد خبر: 58747

سرمربی بارسلونا و یک خوش شانسی بزرگ

پیروزی پرگل و خوب بارسلونا مقابل آلاوس باعث شد که شانس کیکه ستین برای حضور روی نیمکت بارسلونا در دیدار مقابل ناپولی و شاید ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا افزایش پیدا کند.
سرمربی بارسلونا و یک خوش شانسی بزرگ

و به نقل از مارکا، نمی توان پنهان کرد که با توجه به قهرمانی رئال مادرید در رقابت های لالیگا و شکست بارسا در این راه، آینده کیکه ستین در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. از طرفی صحبت های تند ستاره آرژانتینی یعنی لیونل مسی بعد از شکست بارسا مقابل اوساسونا، فشارها را در بلوگرانا به اوج خود رساند.

با این حال به نظر می رسد که اوضاع به سرعت تغییر کرده است چرا که بارسلونا نمایش چشمگیر و قانع کننده ای در دیدار هفته پایانی خود مقابل آلاوس ارائه داد و موفق شد با پنج گل این تیم را شکست دهد. این اما اولین گام در بهبود اوضاع برای بارسا بود چراکه پس از بازی لیونل مسی صحبت های متفاوتی را نسبت به قبل مطرح کرد چراکه فوق ستاره آرژانتینی این بار از تعهد و نگرش تیم تقدیر به عمل آورد.

در واقع حالا اوضاع در نوکمپ آرام شده و همه شواهد حاکی از آن است که کیکه ستین در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز هدایت بارسلونا را برعهده خواهد. این در حالیست در این بین هیئت مدیره بارسلونا نیز بی کار ننشسته و لیستی از جایگزین‌های احتمالی سرمربی اسپانیایی را تهیه کرده است تا شاید در ادامه چمپیونزلیگ و در صورت پیروزی بارسا مقابل ناپولی، یک فرد جدید روی نیمکت این تیم بنشیند.

اتفاق قطعی اما به حضور کیکه ستین روی نیمکت بارسلونا در دیدار مقابل ناپولی بر می گردد اما اینکه آیا او فصل آینده هم هدایت بارسا را برعهده خواهد داشت یا خیر سوال دیگری است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zoxn6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان دوباره دل رئالی‌ها را لرزاند