تاریخ انتشار: 1399/04/30 21:18
کد خبر: 58745

لیونل مسی چقدر در ناکامی بارسلونا تاثیرگذار بود؟

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی و32 ساله بارسلونا این فصل مانند گذشته در بازی های بزرگ تاثیرگذار ظاهر نشد.
لیونل مسی چقدر در ناکامی بارسلونا تاثیرگذار بود؟

لیونل مسی دیشب نیز برابر آلاوز در آخرین هفته این فصل لالیگا موفق به گلزنی شد و بالاتر از کریم بنزما و با 25 گل موفق شد برای هفتمین بار عنوان آقای گلی لالیگا را به دست آورد. اما امسال آمار لیونل مسی با سالهای گذشته تفاوت عمده ای داشت و شاید به همین دلیل بود که بارسلونا عنوان قهرمانی لالیگا را از دست داد.

قریب به اتفاق گل های این فصل کاپیتان بارسلونا مقابل تیم های پایین جدولی به ثمر رسید و او در دیدارهای بزرگ توفیق چندانی برای گلزنی و کسب امتیازات حساس برای بارسا نداشت. به عنوان مثال لیونل مسی نتوانست این فصل دروازه رئال مادرید را باز کند و در مقابل اتلتیکو یک بار از روی نقطه پنالتی و یک بار در جریان بازی موفق به گلزنی شد.

لیونل مسی بر خلاف سالهای گذشته تنها یک بار دروازه سویا را باز کرد و مقابل سه تیم بعدی جدول یعنی ویارئال، سوسیداد و گرانادا نیز در بازی های رفت و برگشت فقط دو بار موفق به گلزنی شد که یکی از آنها نیز از روی نقطه پنالتی بود. لیونل مسی در بازی های بارسا برابر ختافه، والنسیا و اوساسونا نیز تنها یک بار در امر گلزنی موفق بود و این نشان می دهد ستاره آرژانتینی بر خلاف فصول قبل برابر تیم های بزرگ و نیمه اول جدول توفیق چندانی در گلزنی نداشته است. البته به هر حال این ستاره 23 ساله برای هفتمین بار آقای گل شده و از این حیث در تاریخ لالیگا رکورددار شد. اما نباید فراموش کرد آمار 25 گل کمترین تعداد گل زده شده توسط مسی در این هفت دوره آقای گلی بوده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xkljw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکورد ژاوی در لالیگا در اختیار لیونل مسی!