تاریخ انتشار: 1399/05/05 11:14
الگوی پپ روی نیمکت بارسلونا می‌نشیند؟
کد خبر: 58352

لیونل مسی درخواست داد: بیلسا به جای ستین مربی بارسا شود

روزنامه سان مدعی است لیونل مسی از باشگاه بارسلونا خواسته مارچلو بیلسا سرمربی آرژانتینی لیدز که اخیراً به لیگ برتر صعود کرده را جانشین کیکه ستین کند.
لیونل مسی درخواست داد: بیلسا به جای ستین مربی بارسا شود

 روزنامه انگلیسی سان در گزارشی مدعی شد لیونل مسی کاپیتان و ابرستاره باشگاه بارسلونا از مدیریت خواسته که مارچلو بیلسا مربی آرژانتینی لیدز که اخیراً با این تیم به لیگ برتر انگلیس صعود کرده را به خدمت گرفته و به جای کیکه ستین سرمربی فعلی بارسا منصوب کند.

این در حالی است که بیلسا با وجود رساندن لیدز به لیگ برتر تا این لحظه از تمدید قراردادش با این تیم خودداری کرده و قرارداد قبلی او در این هفته منقضی می‌شود. همین مساله باعث شده شایعاتی درباره اینکه ممکن است در صورت دریافت پیشنهادی از یک تیم بزرگ بیلسا لیدز را ترک کند افزایش یابد.

سان می گوید مسی از مدیریت بارسا خواسته بیلسای 64ساله را از یورکشایر به کاتالونیا منتقل کرده و او را جانشین کیکه ستین کند.

بارسلونا در حال حاضر در وضعیتی پرتنش به سر می برد که شکست در رقابت با رئال مادرید برای قهرمانی در لالیگا و کسب رتبه دومی آن را تشدید کرده است. از سوی دیگر مشکلات مالی ناشی از بحران کرونا باعث شده بارسلونا حتی به فکر فروش چند نفر از بازیکنان مهمش بیفتد.

شش ماه بعد از آنکه ستین جانشین ارنستو والورده شد حالا صندلی او بیش از هر زمان دیگری لرزان به نظر می‌رسد. یکی از بزرگترین مشکلات او البته تنش در رابطه اش با لئو مسی است. مساله انتخابات جدید ریاست باشگاه و انتقادات شدید از بارتومئو هم از دیگر عواملی است که اوضاع بارسا را شکننده کرده.

گفته می‌شود بارتومئو مایل است ژاوی اسطوره بارسا را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کند ولی مشکلات متعدد فعلی باعث شده ژاوی تمایلی به نشستن روی نیمکت بارسا دست کم در حال حاضر نداشته باشد.

سان مدعی است لیونل مسی که در تصمیمات بارسا نقش برجسته و تعیین کننده ای دارد به این نتیجه رسیده که بهترین راه حل در حال حاضر استخدام مارچلو بیلسا هموطن موفق او است. بیلسا مربی‌ای است که پپ گواردیولا اسطوره بارسلونا او را الگوی بزرگ خود می‌داند و مسی معتقد است نگاه بیلسا به فوتبال با آنچه او می‌پسندد نزدیکی زیادی دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/397nbo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی سرمربی بارسلونا را معرفی کرد

ابراز ناامیدی لیونل مسی ازبازی‌های ضعیف بارسلونا مسی
با این روند از ناپولی هم شکست می‌خوریم