تاریخ انتشار: 1399/05/06 21:40
کد خبر: 58240

آغاز مذاکرات منچستریونایتد با هندرسون

باشگاه منچستریونایتد برای تعیین تکلیف آینده حرفه‌ای دروازه‌بان انگلیسی‌اش، با او وارد مذارکره می‌شود.
آغاز مذاکرات منچستریونایتد با هندرسون

نشریه انگلیسی «منچستر ایونینگ نیوز» مدعی شد مدیران باشگاه منچستریونایتد مذاکرات خود را با دین هندرسون، دروازه‌بان انگلیسی خود درباره آیند او آغاز خواهند کرد.

هندرسون ۲۳ ساله که در دو فصل اخیر به طور قرضی در عضویت شفیلدیونایتد بوده و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته، می‌خواهد برای منچستریونایتد بازی کند، اما هنوز تضمینی از جانب مدیران باشگاه منچستریونایتد دریافت نکرده، از این‌رو ممکن است در این تابستان از این تیم جدا شود.

کریس وایلدر، سرمربی شفیلدیونایتد پیش از این گفته بود که تمایل دارد تا هندرسون برای یک فصل دیگر به طور قرضی در این تیم بماند، اما با توجه به اینکه قرارداد سرخیو رومرو در پایان فصل آینده به پایان خواهد رسید، مدیران منچستریونایتد در فکر حفظ دین هندرسون هستند.

دین هندرسون از سال ۲۰۱۸ به طور قرضی در شفیلدیونایتد حضور دارد و فصل گذشته کمک شایانی به این تیم برای صعود به لیگ برتر انگلیس کرد. نمایش‌های درخشان وی در ترکیب این تیم در سطح اول فوتبال باشگاهی انگلیس باعث شده تا بحث بازگشت او به منچستریونایتد در پایان فصل مطرح شود، جایی که می‌تواند رقیب سرسختی برای داوید دخه‌آ برای ایستادن در درون دروازه سرخپوشان منچستر باشد.

گفته می‌شود چلسی هم برای به خدمت گرفتن دین هندرسون علاقه‌مند است. قرارداد این دروازه‌بان انگلیسی با منچستریونایتد تا سال ۲۰۲۲ با قابلیت تمدید برای یکسال دیگر اعتبار دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p689o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چلسی و یونایتد به لیگ قهرمانان صعود کردند
پایان لیگ برتر انگلیس؛