تاریخ انتشار: 1399/05/07 21:56
کد خبر: 58179

رقابت یونایتد و بارسلونا برای جذب پدیده ویارئال

بارسلونا و منچستریونایتد برای جذب پائو تورس، مدافع جوان و اسپانیایی ویارئال اقدام خواهند کرد.

فصل نقل و انتقالات در انگلیس رسما آغاز شده و تیم های بزرگ در تکاپو برای بر طرف کردن نقاط ضعیف شان هستند. منچستریونایتد برای تقویت خط دفاعی خود، به دنبال پائو تورس مدافع ویارئال است، اما آنها در این مسیر با رقیب دشواری به نام بارسلونا روبرو خواهند شد.

اگرچه شیاطین سرخ فصل را به عنوان سومین خط دفاعی برتر لیگ برتر به پایان رساندند و فقط از لیورپول و سیتی گل های بیشتری دریافت کردند، اما اوله گونار سولسشر می خواهد در تابستان خط دفاعی تیمش را تقویت کند. در این فصل در بعضی از اوقات ویکتور لیندلوف و حتی هری مگوایر گرانترین مدافع جهان متزلزل ظاهر شده اند و سرمربی یونایتد برای موفقیت در فصل آتی خرید یک مدافع جدید را ضروری می داند.

نشریه تایمز مدعی شد پائو تورس از ویارئال و ناتان اکه از بورنموث دو گزینه مهم سولسشر در تابستان هستند. پائو تورس 23 ساله در این فصل 34 بازی برای ویارئال در لالیگا انجام داده و نقش مهمی در موفقیت های این تیم ایفا کرد. بارسلونا نیز برای خرید تورس اقدام کرده و به جز او، نام اریک گارسیا از منچسترسیتی نیز در فهرست خرید بارسلونا قرار گرفته است. البته ویارئال که موفق به کسب سهمیه لیگ اروپا نیز شده، به آسانی حاضر به از دست دادن بازیکنی که در آکادمی این باشگاه رشد کرده نیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dy6ej

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت دو ستاره کلیدی بارسلونا به تمرینات