تاریخ انتشار: 1399/05/07 23:23
کد خبر: 58169

سری آ مقصد جدید کاپیتان منچسترسیتی

لاتزیو برای خرید داوید سیلوا، هافبک 34 ساله و اسپانیایی منچسترسیتی وارد مذاکره شده است.
سری آ مقصد جدید کاپیتان منچسترسیتی

به روزهای پایانی حضور داوید سیلوا در منچسترسیتی نزدیک می شویم و لیگ قهرمانان آخرین جامی است که سیلوا با لباس سیتی در آن حضور می یابد. برخی از منابع ایتالیایی و اسپانیایی مدعی شدند لاتزیو در حال مذاکره برای داوید سیلوا، کاپیتان منچسترسیتی با انتقالی رایگان است. آ.اس خبر از آغار مذاکرات طرفین داده و حتی اخباری در مورد صرف شام داوید سیلوا با ایگلی تاره، مدیر لاتزیو و مذاکره بر سر انتقال به پایتخت ایتالیا بوده است.

داوید سیلوای 34 ساله پس از 10 سال بازی در منچسترسیتی در پایان فصل به انتهای قراردادش می رسد و علیرغم تمایل فراوان باشگاه انگلیسی، سیلوا علاقه ای به تمدید قرارداد ندارد. البته در این مدت نام بسیاری از تیم ها به عنوان مقصد بعدی این هافبک تکنیکی از سراسر دنیا ذکر شده است.

باشگاه هایی در دبی مانند الشباب، الاهلی و النصر و همچنین الدحیل قطر از آسیا برای خرید داوید سیلوا وارد مذاکره شده اند. همچنین گزینه هایی در MLS مانند اینتر میامی یا بازگشت به باشگاه قدیمی اش یعنی والنسیا نیز مطرح شده است. اما انتقال به لاتزیو می تواند ادامه دهنده چالش حضور در بالاترین سطح فوتبال برای داوید سیلوا باشد. این تیم که تا چند هفته پیش یکی از بخت های مسلم قهرمانی در سری آ بود و در نهایت قافیه را به یوونتوس واگذار کرد، فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا حاضر خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xkkjw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم پپ گواردیولا، دقیقا عکس زیدان!