تاریخ انتشار: 1399/05/09 12:48
گوندوگان: بدون آگوئرو هم رئال را شکست می دهیم
کد خبر: 58101

خط و نشان ستاره منچسترسیتی برای رئال مادرید

ایلکای گوندوگان ستاره منچسترسیتی می‌گوید این تیم حتی بدون سرخیو آگوئرو هم می‌تواند از پس رئال مادرید برآید.
خط و نشان ستاره منچسترسیتی برای رئال مادرید

با توجه به تایید پپ گواردیولا مبنی بر اینکه سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی به دلیل مصدومیت قادر به حضور در دیدار این تیم مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان نخواهد بود، ایلکای گوندوگان ستاره آلمانی و ترک تبار سیتی می‌گوید این تیم حتی بدون آگوئرو هم می‌تواند از پس رئال مادرید برآید.

به گزارش فرتاک ورزشی، آگوئرو که روز 22 ژوئن در جریان پیروزی 5-0 سیتی مقابل برایتون از ناحیه زانو آسیب دیده و سپس تحت عمل جراحی قرار گرفته بود این روزها دوران بهبود را پشت سر می گذارد. با اینکه او حالا تمرینات بدنسازی را هم از سر گرفته و امیدهایی به حضورش در مقابل رئال وجود داشت ولی گواردیولا دیروز تایید کرد که آگوئرو در مقابل شاگردان زیدان غایب خواهد بود.

گوندوگان در مصاحبه با وبسایت رسمی منچسترسیتی گفت: " اینکه سرخیو را در بازی مقابل رئال در اختیار نداریم خیلی ناراحت کننده است. برای او آرزوی بهبود سریع داریم تا هر چه زودتر به ترکیب تیم برگردد چون سرخیو برای ما بازیکن خیلی مهمی است".

vqwGke8gU25b

ستاره آلمانی سیتی در ادامه گفت: "ما باید با مصدومیتها کنار بیائیم همانطور که در طول فصل هم با مصدومیت آیمریک لاپورت کنار آمدیم. حالا وضعیت سرخیو هم مشابه است. من شک ندارم که بدون او هم می توانیم از پس رئال برآییم".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36oony

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا: رابطه خاصی با آگوئرو دارم