تاریخ انتشار: 1399/05/09 21:36
کد خبر: 58065

چلسی به دنبال شکار ستاره بارسلونا

چلسی به دنبال شکار ستاره بارسلونا

مارک آندره تراشتگن دروازه بان بارسلونا که فقط دو سال از قراردادش با این باشگاه باقی مانده، دو پیشنهاد مهم دریافت کرده است. کریستوبال چاسیانیه گزارش می دهد که چلسی و بایرن مونیخ دو باشگاهی هستند که به جذب مارک آندره تراشتگن علاقه مند هستند. قرارداد مارک آندره تراشتگن با بارسلونا تا سال 2022 اعتبار دارد و این دروازه بان آلمانی هنوز بر سر تمدید قرارداد با بلوگرانا به توافق دست نیافته است. تراشتگن در فصل 2019/20 لالیگا 36 گل در 36 بازی بارسلونا دریافت کرد و فقط 14 بار موفق به کلین شیت شد. او در 6 بازی لیگ قهرمانان اروپا نیز 2 بار کلین شیت کرد. اخیراً جوزپ ماریا بارتومئو رییس بارسلونا اعلام کرده بود که بازیکنان بارسلونا برای ادامه حضور در این باشگاه شاید مجبور به کاهش حقوق خود شوند و همین مساله می تواند روی آینده این دروازه بان 28 ساله تاثیرگذار باشد.

چلسی پس از عملکرد ضعیف کپا آریزابالاگا درون دروازه این تیم و دریافت 54 گل خورده در فصل 2019/20 لیگ برتر انگلیس، در پی جذب دروازه بان جدیدی است. این تیم بیشتر از همه تیم های نیمه بالای جدول لیگ برتر دروازه اش باز شده، بنابراین جذب یک دروازه بان جدید برای این باشگاه واجب است. یان اوبلاک دروازه بان اتلتیکو مادرید گزینه اصلی چلسی است، اما روخی بلانکوس با وجود اینکه دو ماه است از علاقه چلسی به یان اوبلاک باخبر است، آرامش خود را حفظ کرده، چرا که شک دارد چلسی توانایی جذب کای هاورتس و یان اوبلاک را داشته باشد.

مبلغ فسخ قرارداد یان اوبلاک با اتلتیکو مادرید 110 میلیون پوند است و روخی بلانکوس قصد فروش دروازه بان اسلوونیایی خود را ندارد و چلسی برای جذب او باید کل مبلغ فسخ قرارداد را بپردازد. نیک پوپ دروازه بان برنلی و آندره اونانا دروازه بان آژاکس دیگری گزینه های چلسی هستند و اکنون از مارک آندره تراشتگن به عنوان جدیدترین گزینه چلسی برای دروازه تیم نام برده شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q77kp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کریم بهترین بازیکن فصل رئال شد