تاریخ انتشار: 1399/05/11 20:34
کد خبر: 57947

رقابت بارسلونا و بایرن مونیخ برای جذب ستاره تاتنهام

تانگی اندومبله، هافبک فرانسوی تاتنهام مورد توجه دو باشگاه بارسلونا و بایرن مونیخ قرار گرفته است.

یک سال قبل بود که تانگی اندومبله به عنوان گرانقیمت ترین خرید تاتنهام از لیون راهی این تیم شد، اما شرایط در اولیتن فصل حضور در تاتنهام خوب پیش نرفت و حالا اخباری در مورد احتمال جدایی تانگی اندومبله از این باشگاه و انتقال به بوندسلیگا یا لالیگا منتشر شده است.

اندومبله که در روزهای حضور مائوریتسیو پوچتینو راهی تاتنهام شده بود، زیر نظر ژوزه مورینیو چندان موفق ظاهر نشد و حتی در یک مقطع سرمربی پرتغالی علنا از او انتقاد کرد. حالا توتومرکاتووب مدعی شد تانگی اندومبله مورد توجه بارسلونا و بایرن مونیخ قرار دارد.

تانگی اندومبله علاقمند است سال آینده در ترکیب ثابت تیم ملی فرانسه برای رقابت های یورو 2020 قرار داشته باشد و هر دو تیم به او تضمین حضور در ترکیب ثابت را داده اند. اتفاقی که ممکن است با توجه به عدم علاقه موریتیو به تانگی اندومبله برای او در تاتنهام رخ ندهد و به همین دلیل خود بازیکن بی میل به جدایی نیست. این در حالیست که شایعات فراوانی در مورد احتمال جدایی تیاگو از بایرن مونیخ و ایوان راکیتیچ از بارسلونا منشر شده و هر دو باشگاه به دنبال یافتن گزینه ای جانشین در خط میانی هستند و به همین دلیل نام تانگی اندومبله در لیست خریدشان قرار گرفته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zoodz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چلسی به دنبال شکار ستاره بارسلونا