تاریخ انتشار: 1399/05/13 17:26
پروپاگاندای آقای رئیس؛
کد خبر: 57818

7 خرید تابستانی بارسلونا، از واقعیت تا خیال پردازی

جوزپ ماریا بارتومئو اخیرا خبر از هفت خرید تابستانی جدید برای بارسلونا داد.
7 خرید تابستانی بارسلونا، از واقعیت تا خیال پردازی

 و به نقل از آاس، چندی پیش بود که قهرمانی رئال مادرید در فصل 20-2019 رقابت‌های لالیگا قطعی شد تا بعد از کوپادلری، دست بارسلونا از کسب یک جام داخلی دیگر کوتاه بماند. در واقع به نظر می رسد که بارسا بعد از تعویض مربی و روی کار آمدن کیکه ستین به جای ارنستو والورده نیز نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند و بسیاری معتقد هستند که این تیم برای موفقیت بیش از هر چیز دیگری به تقویت شدن در نقل و انتقالات پیش رو نیازمند است.

چند روز قبل رئیس باشگاه بارسلونا یعنی جوزپ بارتومئو اما در مصاحبه‌ای ادعای عجیبی را مطرح و اعلام کرد که آن ها پیش از این با 7 بازیکن قرارداد امضا کرده اند؛ موضوعی که باعث تعجب هواداران بلوگرانا را به همراه داشت اما به نظر می رسد که منظور بارتومئو این بازیکن ها بوده است: "پدری، ترینکائو، پیانیچ، پویگ، فاتی، ماتیوس و آرائوخو"


01516579

این اظهار نظر بدین معنا بود که بارتومئو سه بازیکن از تیم های پایه یعنی فاتی، پویگ و آرائوخو را به عنوان امضا های جدید تلقی می‌کند که فصل آینده در کنار تیم اصلی حضور خواهند داشت اما باید توجه داشت که این ها بازیکنان جدیدی نیستند چرا که در حال حاضر نیز کم و بیش برای تیم اول به میدان می‌روند. این مورد را هم می توان اضافه کرد که از چهار ستاره دیگری که بارتومئو از آنها نام برده، تنها میرالم پیانیچ در سطح اول فوتبال اروپا بازی کرده و می توان حضور او در ترکیب فصل آینده بارسا را قطعی تلقی کرد.

به نظر می‌رسد فرانسیسکو ترینکائو که باشگاه بارسلونا به عنوان یک ویترین از او استفاده کرده، فصل آینده در دسته اول و برای تیم دوم بارسا توپ خواهد زد. البته این امکان وجود دارد که او در بازی های پیش فصل سرمربی بارسا را برای حضور در تیم اصلی اقوا کند.

پدری در سن 17 سالگی خیلی بازیکن قابل اتکایی به حساب نمی‌آید و اینطور به نظر می‌آید که او به تجربه اندوزی بیشتری احتیاج دارد. از طرفی ماتیوس که در این فصل برای وایادولید به میدان رفت نیز بازیکن خارق العاده ای نیست و بارسا باید در خط میانی خیلی ضعیف باشد که او بتواند به ترکیب اصلی راه پیدا کند.

01507525


در واقع و با توجه به این مسائل باید ستاره بوسنیایی یعنی میرالم پیانیچ را تنها خرید مطمئن بارسا تلقی کرد. بارتومئو حالا مجبور به انجام چنین مصاحبه‌هایی است چراکه باشگاه کاتالانی در حال حاضر به لحاظ اقتصادی وضعیت دشواری را تجربه می‌کند و از طرف دیگر مدیریت بارسا فشار زیادی را تحمل می کند. البته این نکته قابل ذکر خواهد بود که در صورت رخ دادن یک فاجعه در لیگ قهرمانان اروپا ممکن است تمام این استراتژی ها تغییر کند.

این در حالی است که طی ماه‌های گذشته صحبت های زیادی در رابطه با بازگشت نیمار به بارسلونا و البته جذب لائوتارو مارتینز توسط این تیم مطرح شده بود اما اخیراً بارتومئو چنین انتقال هایی را حداقل در نقل و انتقالات پیش رو غیر ممکن تلقی کرد؛ با این وجود باید منتظر ماند و دید که در تابستان پیش رو چه اتفاقاتی برای آبی و اناری ها رقم خواهد خورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r88pb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی ستاره بارسلونا پس از 6 سال