تاریخ انتشار: 1399/05/14 23:25
کد خبر: 57714

کونته: باید بهترین بازی‌مان را ارائه کنیم

سرمربی تیم فوتبال اینتر می‌گوید برای غلبه بر رقیب اسپانیایی آماده است به هر راهکاری متوسل شود و اینکه نتیجه گرفتن در لیگ اروپا برای او و تیمش اهمیت دارد.
کونته: باید بهترین بازی‌مان را ارائه کنیم

آنتونیو کونته در نشست خبری پیش از دیدار فردا شب (چهارشنبه) تیمش مقابل ختافه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا گفت موفقیت در این رقابت‌ها آنقدر برای او و تیمش اهمیت دارد که اگر لازم باشد به شیوه‌ای که شاید مورد پسند خیلی‌ها نباشد هم بازی می‌‌کنند تا نتیجه لازم را بگیرند.

کونته درباره تک بازی تیمش مقابل نماینده اسپانیا به خبرنگاران اطمینان خاطر داد که شاگردان او با تمام توان‌شان بازی خواهند کرد اما ضمانتی برای صعود آنها به مرحله بعد نداد.

او گفت: اینکه این تورنمنت برای من مهم هست یا نه اهمیت ندارد. مهم این است که لیگ اروپا برای همه اعضای تیم و باشگاه مهم است. من در مورد در مورد تیم‌مان حرف می‌زنم نه خودم. پس باید بهترین بازی‌مان را ارائه کنیم تا بابت هیچ چیزی افسوس نخوریم. نمی‌دانم با ارائه بهترین بازی‌مان به کجا می‌رسیم اما مهمترین چیز این است که طوری بازی کنیم که بعداً حسرتش را نخوریم.

کونته افزود: در سه بازی آخرمان در سری A ما پیشرفت‌هایی داشتیم و البته برای حفظ جایگاه‌مان در جدول تحت فشار بودیم. امیدوارم آن فشار و پیشرفت‌هایی که داشتیم در لیگ اروپا هم ما را در بازی فردا شب یک قدم جلوتر ببرد. من می‌خواهم نمایشی از تیمم ببینم که نشان دهنده ثبات عملکرد آن باشد.

سرمربی اینتر درباره سبک بازی تیمش مقابل ختافه و احتمال رو آوردن این تیم به ضدفوتبال گفت: ما بازی ختافه را تحلیل کرده‌ایم. آنها در این فصل مقابل تیم‌های بزرگ لالیگا بازی‌‌های نه چندان زیبایی ارائه کرده‌اند و حریفان آنها همیشه برای کسب نتیجه به دردسر افتاده‌اند. این یعنی که حریف ما تیمی قدرتمند و سرسخت است. تاکتیک‌ آنها استفاده از توپ‌های بلند و مرده است. مهاجمان‌شان هم قوی هستند و در کارهای دفاعی شرکت می‌کنند. ما باید ثابت کنیم که لیاقت صعود داریم. اگر تیم برتر میدان باشیم صعود می‌کنیم و گرنه حذف می‌شویم.

تیم‌های فوتبال اینتر و ختافه فردا شب از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه شالکه آره‌نا به مصاف هم می‌روند و برنده این بازی راهی مرحله یک چهارم نهایی می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nqqqo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس مطالبات برانکو را پرداخت کرد