تاریخ انتشار: 1399/05/29 11:58
کد خبر: 56871

ماندن یا رفتن پریشیچ بعد از لیگ قهرمانان

آینده ایوان پریشیچ در تیم فوتبال بایرن مونیخ بعد از لیگ قهرمانان اروپا مشخص می شود.
ماندن یا رفتن پریشیچ بعد از لیگ قهرمانان

مونیخی‌ها در تابستان گذشته وقتی قصد به خدمت گیری «لروی سانه» را از منچسترسیتی داشتند، با مصدومیت طولانی مدت فوروارد آن زمان تیم انگلیسی مواجه شدند.

به همین خاطر پروژه خرید سانه را به تابستان امسال موکول کردند اما برای رفع نیاز خود سراغ ایوان پریشیچ وینگر ملی پوش و کروات اینترمیلان رفتند.

برای این منظور ستاره تکنیکی برای یک فصل قرض گرفته شد.تیم باواریایی در تابستان امسال بعد از بهبودی سانه در منچستر، وی را از آن خود کرد و آسوده خاطر شد.

اما به خواست «هانس دیترفلیک»، سرمربی موفق خود علاقه‌اش را برای حفظ پریشیچ در نقش «بازیکن قطعی و نه قرضی» بیان کرد.

حتی در رایزنی با تیم ایتالیایی رقم انتقال مهاجم 31 ساله را جویا شد.

در این ارتباط در هفته‌های اخیر گزارش شد میلانی‌ها برای فروش گلزن کروات، 20 میلیون یورو می‌خواهند.

از طرفی سالیانه به وی 11 میلیون یورو حقوق می‌دهند.در این ارتباط هفته نامه اشپورت بیلد امروز گزارش کرد بایرن هرچند خواهان پریشیچ است اما این دو رقم را برای یک مهاجم ذخیره، بالا می‌داند.

به همین خاطر قرار است در آینده‌ای نزدیک تلاش دیگری در این زمینه بکند تا مشخص شود آیا امکان دست‌یابی به این گلزن با رقم ترانسفر و حقوق کمتر است یا نه؟

در این ارتباط «کارل هاینس رومنیگه» ، مدیر اجرایی باشگاه گفت:از عملکرد پریشیچ راضی هستیم. او شاید همیشه جذاب بازی نکند اما همواره در خدمت تیم است. هدف ما این است که در آرامش به کار خود در لیگ قهرمانان ادامه دهیم. بعد از این مسابقات موضوع پریشیچ را باردیگر مورد بررسی قرار می دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zokwa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بایرن مونیخ علاقمند به جذب سرمربی پاری سن ژرمن