تاریخ انتشار: 1399/05/30 20:16
کد خبر: 56771

طرح جالب رونالد کومان برای جذب قاتل بارسلونا!

رونالد کومان از جورجی واینالدوم، هافبک هلندی لیورپول خواسته قراردادش را تمدید نکند تا سال دیگر راهی بارسلونا شود.

جورجی واینالدوم در چهار سال اخیر یکی از بازیکنان موثر لیورپول بوده و نقش مهمی در موفقیت های پیاپی تیم یورگن کلوپ ایفا کرده است. قرارداد این هافبک هلندی سال دیگر با مرسی سایدی ها تمام می شود و علیرغم شایعات فراوان، هنوز طرفین برای تمدید قرارداد با یکدیگر به توافق دست نیافته اند.

طرح جالب رونالد کومان برای جذب قاتل بارسلونا!

اما نشریه هلندی AD امروز در گزارشی اعلام کرد رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا به جذب جورجی واینالدوم علاقه زیادی داشته و از او خواسته قراردادش را با لیورپول تمدید نکند تا سال دیگر به عنوان بازیکنان آزاد راهی نوکمپ شود.

طرح جالب رونالد کومان برای جذب قاتل بارسلونا!


جورجی واینالدوم در این سالها در تیم ملی هلند بازیکن ثابت بود و رونالد کومان علاقه زیادی به او داشته است. حالا و با جدایی این سرمربی باتجربه از جمع لاله های نارنجی، ممکن است برخی از شاگردان سابق او نیز راهی نوکمپ شوند و به نظر واینالدوم اولین گزینه موزد نظر کومان از این بین است.

اما اگر این اتفاق رخ ندهد بازیکنی لباس بارسلونا را بر تن می کند که یکی از خاطرات تلخ این تیم در سالهای اخیر را رقم زده است. سال گذشته و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، بلوگرانا در بازی رفت با سه گل موفق به غلبه بر لیورپول شد و فاصله ای تا رسیدن به فینال نداشت، اما مرسی سایدی ها در بازی برگشت با چهار گل بارسا را مغلوب کردند و جورجی واینالدوم با به ثمر رساندن دو گل نقش ویژه ای در پیروزی دراماتیک لیورپول لیفا کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zokez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیورپول با هافبک بایرن به توافق رسیدلیورپول با هافبک بایرن به توافق رسید