تاریخ انتشار: 1399/05/30 20:27
کد خبر: 56768

بلایی که سرخیو راموس سر سرمربی بارسلونا آورد!

همین چندی قبل بود که سرخیو راموس موفق شد بعد از دو دهه رکورد رونالد کومان را از آن خود کند.
بلایی که سرخیو راموس سر سرمربی بارسلونا آورد!

رونالد کومان در دوران ورزشی اش یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بارسلونا بود و علاوه بر ارائه نمایش های درخشان در خط دفاعی از گلزن ترین مدافعان تاریخ فوتبال نیز محسوب می شود. سرمربی جدید بارسلونا سالها گلزن ترین مدافع تاریخ لالیگا بود که چندی قبل سرخیو راموس این رکورد را شکست.

رونالد کومان در تاریخ لالیگا مجموعا 67 بار برای بارسلونا موفق به گلزنی شده بود که سرخیو راموس در دیدار برگشت مقابل سوسیداد این رکورد را شکست. کاپیتان متعصب رئال مادرید که در سالهای اخیر تبدیل به بازیکن گلزنی شده، تا به حال در مجموع 72 بار در لالیگا دروازه رقبا را باز کرده و از این حیث بالاتر از کومان در صدر جدول قرار دارد. از این تعداد گل 70 تای آن برای رئال مادرید و دو گل برای سویا به ثمر رسیده است.

 

راموس تا به حال مجموعا 72 گل در لالیگا، هفت گل در کوپا دل ری، 13 گل در لیگ قهرمانان اروپا، سه گل در جام باشگاه های جهان، دو گل در سوپر جام اسپانیا و و دو گل در سوپر جام اروپا وارد دروازه رقبا کرده و از مرز 100 گل نیز برای رئال مادرید گذشته است. حالا از ابتدای فصل بعد اصلی ترین رقیب بارسلونا و کومان برای قهرمانی کاپیتانی به نام راموس در اختیار دارد که مدتی قبل رکورد ماندگار او را از آن خود کرد


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdzax

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کومان: امیدوارم مسی در بارسا بماند