تاریخ انتشار: 1399/05/31 01:03
کد خبر: 56723

ستاره بارسلونا مورد توجه آژاکس/ ارائه اولین پیشنهاد آژاکس به آبی اناری‌ها

باشگاه آژاکس آمستردام قصد دارد با رقمی نسبتاً پایین بازیکن سابق خود را که در فهرست بازیکنان مازاد بارسلونا قرار گرفته است، به هلند برگرداند.
ستاره بارسلونا مورد توجه آژاکس/ ارائه اولین پیشنهاد آژاکس به آبی اناری‌ها

 پس از آنکه خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا از برنامه‌های خود برای فروش گروهی از بازیکنان تیم خبر داد و با ذکر نام تنها چند بازیکن تیم به‌عنوان گزینه‌های غیرقابل فروش، عملاً مابقی بازیکن از جمله لوئیس سوارس را در فهرست نفرات مازاد تیم قرار داد، شایعاتی درباره آینده این مهاجم اروگوئه‌ای به وجود آمده است.

یکی از نخستین شایعات، تمایل باشگاه آژاکس به خرید سوارس بوده است، بازیکنی که پیش از رفتنش به لیورپول و سپس به بارسلونا در آمستردام بازی می‌کرد و در آنجا معروف شد. سوارس در فاصله سال‌های 2007 تا 2011 در تیم آژاکس بازی می‌کرد و در 159 بازی‌اش برای این تیم در تمامی رقابت‌ها 111 گل زد.

اکنون با وجود اُفت محسوس او در بارسلونا، آژاکس قصد دارد که این بازیکن اروگوئه‌ای را به آمستردام برگرداند. این ادعای برنامه تلویزیونی «چیرینگیتو» اسپانیاست که می‌گوید آژاکس اولین پیشنهاد خود برای جذب سوارس با رقمی معادل 15 میلیون یورو را به بارسلونا ارائه کرده است.

بارسلونا با توجه به بالا رفتن سن سوارس که چهار ماه دیگر 34 ساله می‌شود، به فروش او راغب است تا به این شیوه بخشی از بودجه خرید لائوتارو مارتینس مهاجم آرژانتینی اینتر را تأمین کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zokzz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره بارسلونا در رادار آژاکس آمستردام